נתניהו: "המחלה הולכת וגואה ברחבי העולם ולצערי גם בישראל"

    אבי יעקב 3 Comment on נתניהו: "המחלה הולכת וגואה ברחבי העולם ולצערי גם בישראל"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "המחלה הולכת וגואה ברחבי העולם, לצערי גם בישראל. אנחנו נדרשים לפעולות, מצד אחד לעצור את ההתפשטות הזאת ומצד שני לאפשר פעילות כלכלית"

    נתניהו צילום: לעמ
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שלישי) בטקס חילופי מנכ"לי משרד החוץ ונשא דברים במקום. בפתח דבריו עדכן ראש הממשלה על פגישתו היום עם השליח האמריקני לענייני איראן ועם השליח האמריקני למזה"ת: "המטלות שלפנינו לא נעלמות. היום הספקתי לשבת עם השליח האמריקני לענייני איראן בריאן הוק וגם עם השליח האמריקני לנושאי המו"מ במזה"ת אבי ברקוביץ'. עם בריאן הוק דיברתי על האיום האיראני שלא מפסיק, וגם על הפעילות שלנו נגד האיום האיראני שאינה מפסיקה. עם אבי ברקוביץ', השגריר פרידמן ואנשי משלחתם דיברתי על שאלת הריבונות, שאנחנו עובדים עליה בימים אלה, ונמשיך לעבוד עליה בימים הקרובים".

    לאחר מכן התייחס נתניהו לנושא הקורונה ואמר "במקביל, אני קיימתי גם כמה התייעצויות עם שר הבריאות ועם ר' המל"ל, משום שאנחנו בתהליך של התפשטות מגפת הקורונה. אנחנו רואים את זה בעולם. באוסטרליה סגרו 35 מחוזות, בדרום קוריאה ובארצות אחרות הם פועלים מהר מאוד באמצעים שונים נגד ההתפרצות הזאת. המחלה הולכת וגואה ברחבי העולם, לצערי גם בישראל. אנחנו נדרשים לפעולות, מצד אחד לעצור את ההתפשטות הזאת ומצד שני לאפשר פעילות כלכלית שאני דן עליה עם שר האוצר, גם כן, כמה פעמים ביום".

    לסיום, אמר נתניהו "אנחנו נמשיך לעשות את שתי הפעולות הללו במקביל למטלות של מדיניות החוץ והביטחון של מדינת ישראל. אנחנו לא נחים לרגע".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ביבי לחץ יד לבראיין הוק! הנחיות לחוד ודוגמה אישית לחוד! ואותו בראיין הוק לא מחוייב בבידוד???

    2. 2

      ביבי לא מנחם אותנו בזה שכל העולם נגוע לכאורה בנגיף. שידאג לעם שלו, נוכל!

    3. 1

      בנכים
      והכל
      יסטדר