מחאת סוכני הנסיעות החרדים: החכי"ם של דגל באו להזדהות

    ישראל בן צבי No Comments on מחאת סוכני הנסיעות החרדים: החכי"ם של דגל באו להזדהות

    חברי הכנסת של דגל התורה באו לאוהל המחאה של סוכני הנסיעות החרדים, לאור המשבר חסר התקדים שנכנס אליו ענף התיירות. מקלב אמר במפגש, "אין הכנסה כבר חודשים רבים והעסקים קורסים"

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משבר ענף התיירות. סגן שר התחבורה אורי מקלב הגיע אמש יחד עם ח"כ יצחק פינדרוס ואליהו ברוכי למאהל המחאה של סוכני הנסיעות החרדים אשר בסכנת קריסה לאור משבר הקרונה.

    סגן השר אורי מקלב וח"כ פינדרוס וברוכי שמעו את מצוקת סוכני הנסיעות החרדים שירתו את הנופשים החרדים כל העת, ודאגו לטיסות כשרות לצד שהות בחו"ל באתרי התיירות ובאתרי המרפא באופן כשר למהדרין על כל הבעיות המורכבות שבכך.

    סגן השר אורי מקלב שהזדהה עם מאבק סוכני הנסיעות וסיפר כי פגש אותם כבר בתחילת המאבק, "פגשתי אתכם על מדרגות הממשלה לפני זמן מה אז חשבנו כי זהו דבר זמני וחולף אך אירוע זה התפתח למצוקה של ממש ובעיה של חודשים רבים בהם אין הכנסה והעסקים קורסים, לנגד עינינו ההפסדים הרבים של סוכני הנסיעות וחברות התעופה".

    מקלב הוסיף, "אף אחד לא תיאר לעצמו כי זה מה שיהיה – הפסדי ענק של מכולות שלמות, אירגון חופשה או חופשת מרפא בצורה כשרה למהדרין אינה דבר של מה בכך, לא צריך להיות מומחה גדול כדי לראות כמה המשבר משליך ישירות על ענף התיירות" אמר סגן השר מקלב.

    מזכ"ל דגל התורה ח"כ יצחק פינדרוס אמר לסוכני הנסיעות, כי "מצבם הבלתי אפשרי מחייב אותנו לפעולה. בניגוד למקצועות ותחומים אחרים בהם ניכרת התאוששות – כאן קיים חשש שהתיירות תישאר משותקת לתקופה ארוכה ועלינו לוודא שהאנשים הנפלאים האלו, שמחזיקים את הענף הזה – יוכלו להחזיק את הראש מעל המים". יצויין כי באחרונה משרד התחבורה מקדם חקיקה ממשלתית לצמצום הנזק לחברות התעופה בשל ביטול הטיסות .



    0 תגובות