ר"ע ביתר עילית תוקף: "אין אף גורם מתפקד בשטח, חוץ מנותני הקנסות"

    ישראל רובין No Comments on ר"ע ביתר עילית תוקף: "אין אף גורם מתפקד בשטח, חוץ מנותני הקנסות"

    ר"ע ביתר עילית מאיר רובינשטיין תקף ב'מהדורת הבוקר' את התנהלות הממשלה והרשויות במשבר הקורונה, "הרשויות באוזלת ידיים מוחלטת, אין ממשלה ופיקוד העורף" , ומדוע לא מוציאים חולים למלוניות?

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה הבוקר' בהגשת בצלאל קהאן ותקף את התנהלות הממשלה שמשבר הקורונה: "בממשלה אין עם מי לדבר. הרשויות באוזלת ידיים מוחלטת. אין עם מי לדבר על מלוניות, אין שר בריאות, אין ראש ממשלה, אין בשטח את פיקוד העורף כמו בגל הראשון, יש רק משטרה שנותנת קנסות על ימין ועל שמאל, העיקר שהחרדים אשמים" מאשים רובנשטיין ומוסיף, "רק תפילות יעזרו".

    רובינשטיין הסביר את הסיבה לאי היכולת להוציא את החולים למלוניות, "אני לא יכול להוציא חולים למלוניות בגלל שנתנו לחתול לשמור על החלב, נתנו לקופות החולים את האחריות להוציא חולים, והם לא ששות לכך כי זה עולה להם כסף".

    לדברי רובינשטיין, "שמעתי מאיש שקרוב לדרעי, בין כה וכה אין עם מי לדבר ברשויות הממשלתיות ולכן לא אקח דבר שאני אכשל בו".

    מדוע האכיפה המשטרתית היא שונה בביתר עילית, בכל פינת רחוב אורבים שוטרים שרק מחכים לתת דוחו"ת בניגוד לערים אחרות, "את השאלה הזאת צריך להעביר לנציגי החרדים בכנסת. עשו סגר בערים ובשכונות חרדיות בארץ. היו כמה שכונות אדומות בת"א ובבת-ים ולא עשו סגר. אני נוטה להאמין שזה קרה בגלל קרבת ראשי הערים לליכוד".



    0 תגובות