- רדיו קול חי - -

אהוד ברק בריאיון: "מספר המונשמים לא עולה, סתם מפחידים אותנו"

צילום: פלאש 90

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק, התראיין הערב (שני) ל'מהשורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, ברק שידוע כאויבו הפוליטי משמאל של בנימין נתניהו תקף אותו בחריפות בריאיון, לטענתו, "נתניהו הדרדר בנורמות שלו, מתנהל בצורה גרועה, הברית שהוא כרת עם הקיצוניים יחד עם הרצון שלו להיחלץ מהמשפט מביא אותו לדריסה של הרשויות ובתי המשפט".

ברק הוסיף, "אני זוכר את בגין, הוא היה מתהפך מקברו מהדרישות של נתניהו, אף ראה"מ בעבר לא ביקש לתקן את התריסים שלו בביתו הפרטי" טען ברק.

ברק המשיך במתקפה על חייו הפרטיים של נתניהו, "אני לא אפשרתי כראש ממשלה שיוציאו אגורה על ביתי הפרטי, אלו דברים הזויים. עומדים כנגדו טענות קשות על מניות בחברות אמריקאיות כראש האופוזיציה וכאשר הוא ראש ממשלה הוא מכר את זה ברווח עצום ולא דיווח על זה לשלטונות המס ולא למבקר המדינה" טען ברק במהלך הריאיון.

ברק תקף את המלחמה של נתניהו על זכאותו, "נתניהו עשה מופע אימים ביום של פתיחת משפטו במקום לכבד את המעמד, זה דבר הזוי".

ברק אף הגן על כלי התקשורת ואמר, "ההתלוננות על התקשורת לא מוצדקת, שום מערכת לא מושלמת, היא עוברת בשנים האחרונות תהליך של נוכחות מוגברת של אנשי ימין".

על גנץ אמר ברק: "בני גנץ היה בן תורה, איש ישר דרך תמים, פחות חזק ממה שהבוחרים חשבו".

ברק המשיך וטען כי מדיניות הממשלה בקורונה היא הפחדה, "לא צריך להפחיד את המדינה בגלל הקורונה, הלכתי על מספרים .והמספרים מראים על ירידה", עוד הוסיף, "מספר המונשמים לא עולים. סתם מפחידים אותנו". לטענתו שוב, "נתניהו מרוכז אך ורק איך נלחץ מאימת הדין".