איגוד בעלי האולמות: "ההחלטה על צמצום האירועים – מכת מוות"

    צבי טסלר No Comments on איגוד בעלי האולמות: "ההחלטה על צמצום האירועים – מכת מוות"

    באיגוד בעלי האולמות מגיבים להחלטת קבינט הקורונה, לצמצם את מספר המשתתפים באירועים, כל המדדים מראים שאין שום עליה במצב המונשמים. הגיע הזמן וצריך ללמוד לחיות לצידה מבלי לחסל ענפים שלמים"

    אולם אירועים. אילוסטרציה
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הודעת קבינט הקורונה, על הגבלת מספר המשתתפים בחתונות עד 100 איש באולם סגור ועד 250 איש במקום פתוח בנוסף אירועים אחרים יהיו עד 50 איש. איגוד בעלי האולמות מגיב להחלטה ודורש שהממשלה תקבל באופן מיידי החלטה על פיצוי הענף באופן ייחודי וייעודי .

    לדברי נציגי בעלי האולמות, "החלטת ועדת הקורונה לצמצום אירועים החל מ-10.7 היא הנחתה של מכת מוות על ענף האירועים שגסס במשך חודשים. לצערנו אנו מגלים שוב שקולם 200 אלף מובטלים לא נשמע. הגיע הזמן להבין- אסור לחסל את הכלכלה" אומרים נציגי בעלי האולמות.

    באיגוד בעלי האולמות מתנגדים לעמדת משרד הבריאות ואומרים, "כל המדדים מראים שאין שום עליה במצב המונשמים. הקורונה כאן והיא עובדה ברורה והגיע הזמן וצריך ללמוד לחיות לצידה באחריות מבלי לחסל ענפים שלמים".

    עוד הוסיפו, "ההחלטה לצמצם את מספר המשתתפים מה 10/7 היא לא אפשרית מבחינה כלכלית ומשמעותה עצירת הפעילות של הענף והשארת 200 אלף אנשים בבתים".

    באיגוד בעלי האולמות קוראים לממשלה לתת פיצוי מיידי, "לא תוכניות ארוכות טווח ולא פעימות עתידיות- כסף בכיסים עכשיו, אחרת אנחנו נאבד אנשים ולא ממגיפת הקורונה. התאחדות גני האירועים תעשה הכל כדי שהאולמות והאירועים ישמרו על התו הסגול וקוראת לממשלה לשוב ולבחון את ההחלטה בסמוך ל 9/8".



    0 תגובות