ח"כ שלח כינס את הוועדה לביקורת המדינה; ח"כ זוהר: "נשקול להדיח אותך"

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ שלח כינס את הוועדה לביקורת המדינה; ח"כ זוהר: "נשקול להדיח אותך"

    ‏יו"ר הוועדה לביקורת המדינה עפר שלח מכנס דיון בוועדה לביקורת המדינה על פרשת הצוללות. יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר שיגר לעברו איום "יש לשקול את המשך כהונתך בראשות הוועדה"

    Likud parliament member Miki Zohar speaks during a Knesset plenary session on Likud MK Haim Katz request for parliamentary immunity from prosecution, at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem on February 17, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ???? ??? ???? ?????? צילום: יונתן סינדל/מרים אלסטר - פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוועדה לביקורת המדינה בראשות ח"כ עפר שלח מתכנסת בשעה זו לדיון על מנת לבקש חוות דעת ממבקר המדינה בנושא: "טיפול רשויות המדינה ברכש כלי השייט מחברת טיסנקרופ ותהליך קבלת ההחלטות בנושא".

    יו"ר הוועדה ח"כ עפר שלח אמר בפתח הדיון: "אנחנו מדברים על מאות מיליונים מתקציב הביטחון, ונגזרות צדדיות ששוות הרבה מאוד כסף, מבלי שנעשית הכרעה מוקדמת כמה צוללות אנחנו צריכים. למה הדברים האלה הוכרעו קודם שנפלו ההחלטות? הבדיקה של המבקר היא רלבנטית והייתה צריכה להיעשות גם אם לא היה חשד לשחיתות והיא עוד יותר מחמירה כשאנחנו מדברים על חשד לשחיתות".

    יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר פנה ליו"ר הוועדה ח"כ שלח ואמר: "עפר אתה יו"ר הוועדה לביקורת המדינה וזו אולי אחת הוועדות החשובות בכנסת. הייתי סבור שבשום מצב לא ייתכן שהוועדה הזו תהפוך כלי לניגוח פוליטי. אני לא חושב שהדיון היום הוא ענייני או מקצועי. היה לי חשוב לעמוד במילה שלי ולא להתערב בהחלטות האופוזיציה לגבי מי עומד בראש איזו ועדה. אני לא פוסל את האפשרות לבחון להחליף אותך כיו"ר הוועדה לאור ההתנהלות הלא מקצועית שפוגעת בשמה הטוב של הוועדה, וייתכן שיש לשקול את המשך כהונתך בראשות הוועדה. נבחן את האפשרות שיש בפנינו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      (הפטריוט מהדרום) ח"כ מיקי זוהר ברוב תמימותו/ילדותיותו (הוא רק בן 40), תוך הצגת כבוד פולני מגוחך!? (והוא הרי ממוצא מרוקאי-תוניסאי) לא הבין, שעליו לקחת את כל ראשויות הוועדות לקואליציה, כפי שעשו כחול לבן ושלח עצמו, כשהיה להם רוב זמני קצרצר בכנסת!! ולכן עכשיו כשהוא רואה את הנזקים שגורם שלח, באיחור מנסה לתקן את טעותו וחוסר יכולתו לראות את הנולד!!