כיכר בפ"ת ע"ש הנשיא טראמפ נצבעה באדום: "הסיפוח יעלה לנו בדם"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on כיכר בפ"ת ע"ש הנשיא טראמפ נצבעה באדום: "הסיפוח יעלה לנו בדם"

    כיכר עם מזרקה על שם הנשיא טראמפ בפתח תקווה נצבעה על ידי פעילים פוליטיים בצבע אדום דמוי דם ובסמוך לה רוסס הכיתוב "הסיפוח יעלה לנו בדם" כאות מחאה נגד תכנית החלת הריבונות

    הכיתוב שרוסס בסמוך לכיכר צילום: דוברות המשטרה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשטרת ישראל התקבל הבוקר (שני) דיווח על צביעת המזרקה בכיכר ברח' חיים עוזר בפ"ת. השוטרים שהגיעו למקום נדהמו לגלות את המזרקה בכיכר, הנושא את שמו של נשיא ארה"ב טראמפ – צבועה בצבע אדום דמוי דם. כמו כן נכתב על המדרכה בסמוך לכיכר "הסיפוח יעלה לנו בדם". במשטרת ישראל מסרו כי נסיבות האירוע נבדקות.

    הפעילים הפוליטיים שצבעו את המזרקה וריססו את הכיתוב אמרו לעיתונאי אור רביד בחדשות 12 כי "יש צעדים שאין דרך לקחת אחורה. את הפחד מפיגועים בילדותנו לעולם לא נשכח. הסיפוח ימית עלינו אסון ביטחוני וכלכלי וכל זה בשל פוליטיקאים שמשחקים באש על חשבון האזרחים בתקופה של משבר כלכלי".

    המזרקה בצבע אדום דמוי דם | צילום: דוברות המשטרה

    ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג גינה את המעשה והורה להגיש תלונה נגד המבצעים,לדבריו "השחתת רכוש ציבורי הינה מעשה נלוז שיש לעקור אותו מן השורש".

    עוד אמר גרינברג: "אנחנו כעירייה נפעל למיצוי כל ההליכים כנגד אותם משחיתים, הן במישור הפלילי והן במישור האזרחי. כפי שנהגנו עד היום, כל מרסס גרפיטי שנוכל להגיע אליו, נדאג להגיש נגדו מעבר לתלונות במשטרה גם תביעות אזרחיות, על מנת להשית עליו את הנזקים הכספיים שנגרמים בעקבות ההרס שזרע ברכוש הציבורי".

    מאוחר יותר דיווח העיתונאי אבי רבינא כי עובדי עיריית פתח תקווה נקראו לנקות את הכיכר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מדינת טרור-פלסטין תעלה לנו בעם שלנו!
      עסקת המאה סכנה ליהודים!!!