בעקבות הקורונה: משרד הבריאות ימשיך לממן טיפולים בהתפתחות הילד

    צבי טסלר No Comments on בעקבות הקורונה: משרד הבריאות ימשיך לממן טיפולים בהתפתחות הילד

    לאחר שהיה אמור לצאת לדרך כבר בחודש אפריל ונדחה בעקבות משבר הקורונה: שר הבריאות החליט על המשך היישום המדורג של התכנית לשיפור המענה לילדים בתחום התפתחות הילד

    משרד הבריאות
    משרד הבריאות צילום: ישראל רובין
    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר סדרת דיונים שקיים שר הבריאות עם גורמים שונים בתחום ועם מנכ"ל משרדו וגורמי המקצוע במשרד, הוחלט על המשך היישום המדורג של התכנית לשיפור המענה לילדים בתחום התפתחות הילד.

    לצד תוספת תקציב בסך של 80 מיליון ש"ח עבור גידול בכמות הטיפולים לילדים בתחום, וקליטת מטפלים לשירות הציבורי, יפרסמו קופות החולים את זמני ההמתנה לטיפולים ואבחונים השונים בחלוקה למחוזות השונים ולתחומי הטיפול.

    כזכור, לפי החלטת משרד הבריאות החל מחודש אפריל, הטיפולים אמורים להיות מסובסדים אך ורק במסגרת קופות החולים, בשל המגיפה והצורך של קופות החולים להיערך, נדחה היישום של התוכנית במסגרתה קופות החולים יתחייבו להעניק את הטיפולים בפרקי זמן סבירים ויתוקצבו ב-80 מליון שקלים לטובת גיוס כח אדם של מטפלים. בשל הדחיה, במקרה שאין תורים בקופות חולים בתוך 3 חודשים, ניתן יהיה לקבל החזרים על טיפולים בשוק הפרטי.

    על מנת לאפשר היערכות מיטבית ליישום התכנית, ותוך כדי ההתמודדות של העוסקים בתחום עם השפעות נגיף הקורונה יחלו הגופים במדידת ופרסום זמני המתנה לשירותים בתחום ותוארך התקופה לקבלת החזרים עד ליום 1 לספטמבר בהתאם למתווה התכנית.

    במסגרת התכנית שפרסמו משרדי הבריאות והאוצר ישנו תמרוץ להגדלת כמות הטיפולים ביחידות המקצועיות ובפריפריה.



    0 תגובות