יוצאים עם הקטנטנים? כך תעשו את זה נכון

    עפר גדנקן No Comments on יוצאים עם הקטנטנים? כך תעשו את זה נכון

    רננה מזרחי, דיאטנית קלינית ומנהלת מדעית מטרנה:

    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזג האויר עדיין נעים והחום עוד לא בשיאו, בעוד שעות האור ארוכות – מה שמאפשר לנו שפע של שעות אור נעימות, המזמינות אותנו ליהנות מהן ולצאת עם הזאטוטים אל הגינה הקרובה או הפארק העירוני. כדי להפיק את המיטב מהיציאה המשותפת, מומלץ להקדיש מספר דקות ולארוז את החפצים שיהפכו את החוויה לנעימה ורגועה.

    בראש ובראשונה ובעיקר בימים חמים אלו קחו איתכם בקבוקי מים – גם עבורכם וגם עבור הפעוטות, עבור הקטנטנים מתחת לגיל שנה לא לשכוח להרתיחם מראש. הוסיפו גם מספר חיתולים, משטח החתלה, מגבונים, חיתולי בד ,כובע הגון להגנה מהשמש (לא לשכוח לשים קרם הגנה מהשמש לפני היציאה). גם אם התינוק כבר מצויד במוצץ – ארזו מוצץ נוסף והניחו אותו במקום נגיש, כדוגמת כיס העגלה.

    דאגו שהתינוקות הקטנים יהיו שבעים די צרכם טרם היציאה לגינה. עבור תינוקות הצורכים תחליף חלב זכרו לארוז בקבוק מתאים ובו מים פושרים שהורתחו מראש. מומלץ להוסיף אריזות מטרנה אקסטרה קר מהדרין TOGO המכילות מנות מדודות וארוזות להכנה מהירה ונקייה.

    נצלו את ההפוגה והאוויר הפתוח, והציעו לקטנים להתנסות במזונות חדשים, לצד המאכלים המוכרים לדוגמה קופסה שהכנתם מראש ובה ירקות ופירות חתוכים במגוון צבעים מגרים . תופתעו לגלות כי השילוב של יציאה מהבית, הוצאת מרץ ואכילה, מביא את הסרבן שבפעוטות לטעום מאכלים חדשים.

    והכי חשוב – הניחו את הטלפון בצד, פנו את הראש מטרדות היום, והעניקו לילדכם זמן איכות, קשב אמיתי ונוכחות הורית מכילה. בהנאה!



    0 תגובות