הילד עולה לכיתה א'?

    עפר גדנקן No Comments on הילד עולה לכיתה א'?

    'עינית' מגישה: כל מה שצריך לדעת על מיקוד ראייה

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשנה הבאה יחל ילדכם בעז"ה ללמוד בכיתה א' וההתרגשות בשיאה, חשוב לדעת כי המסלול להצלחה בלימודים הוא בין היתר בזכות ראייה טובה וברורה. התמודדות עם מיקוד ראייה שלא מזוהה בזמן עלולה להקשות על איכות הקריאה וההבנה של התלמיד. עינית מזמינה אתכם לנצל את התקופה בה רבים מהילדים שוהים בבית, ולגשת עימם לבדיקה אצל אופטומטריסט בסניפי הרשת.

    דוד מרקוב, אופטומטריסט 'עינית', מומחה לבעיות מיקוד ראייה, ומרצה לאופטומטריה במכללת הדסה, ממליץ לקיים בדיקת מיקוד ראייה לכל ילד העולה לכיתה א', ומשתף אתכם בטיפים חשובים:

    • גיל הבדיקה הנכון: הגיל הנכון להתחיל לבדוק את הנושא הוא בסביבות גיל 8, אבל גם אצל ילדים בין 6-7 אפשר לעשות בדיקה של מיקוד ראיה.
    • משקפיים או מיקוד ראייה: לא כל תלונה על קושי בקריאה היא בעיית מיקוד ראייה, אך בבדיקה פשוטה ניתן לדעת האם התלונה תיפתר במשקפיים או שמא מדובר בבעיות מיקוד ראייה שלהן פתרונות אחרים ויעילים לא פחות.
    • זיהיתם, אבחנתם, תרגלתם. מה עכשיו? מעקב הוא מאבני היסוד בטיפול בבעיות מיקוד ראייה. כאשר עושים מסלול של משקפיים למיקוד ראיה, רצוי לחזור לביקורת, במועד ע"פ המלצת המאבחן, כדי לראות שהמשקפיים אכן מועילות ולבצע הערכה שניה.

    ניתן לקיים בדיקת מיקוד ראייה אצל דוד מרקוב, בסניף 'עינית' ברח' ישעיהו 1, ירושלים. יש לתאם מראש בטלפון 02-500-2050.



    0 תגובות