הסירי דאגה, יהיה עשר!

    עפר גדנקן No Comments on הסירי דאגה, יהיה עשר!

    הסרת שיער בלייזר הפכה בעשור האחרון להליך פופולרי ביותר בישראל, וקנה את שמו כטיפול איכותי המביא לתוצאות טובות לטווח הארוך.

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על מנת להעניק מענה מושלם ללקוחות, מציעה דבי וולף את סדרת טיפולי הלייזר עם התחייבות שאין כדוגמתה: אחריות מלאה ל-10 שנים על מבחר טיפולי הלייזר להסרת שיער!

    נוסף לאחריות המהפכנית, דואגת דבי וולף להעניק מענה גם לתקופת הקורונה המאתגרת. בהתאם לכך, הביאה דבי לסניפיה את המילה האחרונה בתחום הסרת השיער ההיגיינית: מכשיר הסרת שיער בלייזר בעל ראש נשלף – היחיד מסוגו בעולם – לחיטוי מוקפד בין המטופלות. המכשיר החדשני מאושר ע"י משרד הבריאות, שאף ממליץ למטופלת לרכוש ראש נשלף אישי, אותו תביא למכון בעת הטיפול.

    דבי הינה חלוצת תחום הסרת השיער בלייזר, והיא הביאה לישראל ידע מקצועי חובק עולם, שנרכש ונלמד במכונים המובילים בארה"ב. אחד הדגשים החשובים להצלחת הטיפול הוא התאמה אישית למטופלת, כמו גם בניית תוכנית טיפול נכונה, המסייעת לטיפול אפקטיבי, יעיל ומדויק.

    לפרטים ולתיאום פגישת ייעוץ חינמית: 1700-500-401, ובסניפי 'דבי וולף': ירושלים – עם ועולמו 3 (כנפי נשרים), בני ברק – ר' עקיבא 74 קומה א', מודיעין עילית – מרכז קסם.



    0 תגובות