מפגש מחלימות קורונה בבית שמש

    עפר גדנקן No Comments on מפגש מחלימות קורונה בבית שמש

    מכבי ועיריית בית שמש יזמו מפגש מחלימות קורונה כדי לשמוע את רשמיהן ולהיערך לעתיד • המשתתפות תיארו את המסע בדרך להחלמה, שלווה בדאגה כנה ותמיכה מלאה בכל צעד

    עיריית בית שמש צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרחב בית שמש במכבי יזם מפגש מחלימות מיוחד לחברות מכבי, תושבות בית שמש. במפגש השתתפו ראש העיר, הגב' עליזה בלוך ומתאמת קשרי הקהילה במכבי, הגב' ברוריה וייסברג. המפגש התקיים במטרה לשמוע מכלי ראשון את רשמיהן ותחושותיהן של המחלימות, וכדי להמשיך ולדייק את מעטפת השירותים, הרפואיים והנפשיים, לטובת החולים הנוספים.

    במהלך הערב, שיתפו הנשים את תחושותיהן לגבי תקופת ההחלמה, בבית או במלונית, ותיארו את שרשרת הבדיקות, המענה המקצועי, השירות האישי והסיוע המקיף להם דאגו מכבי ועיריית בית שמש לכל אורך הדרך.

    מתאמת קשרי הקהילה, הגב' ברוריה וייסברג: "תקופת הקורונה המחישה יותר מתמיד את חשיבותו של השירות האנושי, במקביל למענה המקצועי. מכבי הקפידה להעניק לחבריה מעטפת הדוקה של מערך רפואי מתקדם ויעיל, לצד תגבור משמעותי של כוח אדם איכותי ורגיש, שהעניק לכל חבר את התחושה שהוא בן יחיד של ממש. כחלק ממגמה זו, קיימנו את מפגש המחלימות, בו שמענו רשמים ממקור ראשון בעזרתם נמשיך לחדד ולדייק את מכלול השירותים לחברינו הבריאים, המחלימים והחולים כאחד".



    0 תגובות