מחשש לגל שני: "יש להקפיד ביתר שאת על ההנחיות"

    עפר גדנקן No Comments on מחשש לגל שני: "יש להקפיד ביתר שאת על ההנחיות"

    במפגש שנערך בעירית חיפה, בו השתתפו ראשי הקהילה החרדית בחיפה, אישי ציבור, חברי מועצת העיר, נציבות פיקוד העורף, נציגי קופות החולים ומתאם קשרי הקהילה של מכבי ברכסים הרב שלמה הומינר, יצאו רבני הקהילות בצפון בקריאת קודש לתושבים להקפיד ביתר שאת על ההנחיות והזהירות המתבקשת- ריחוק חברתי, עטית מסיכות במרחב הציבורי ושמירה על התו הסגול.

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפגש עלה החשש לקראת התפרצות גל שני והעליה במקרי התחלואה ודנו בדרכי ההתמודדות. ראשי הקהילה החרדית קיבלו סקירה מראשי קופות החולים, נציגי פיקוד העורף, העירייה והמשטרה על העליה במספר החולים וצעדי ההתנהגות הנדרשים.

    הרב שלמה הומינר מתאם קשרי הקהילה של מכבי ברכסים הציג במפגש את דרכי ההיערכות של מכבי כקופה המובילה במחוז ואמר: "מכבי כתמיד, קשובה לצרכי החברים לאורך כל הדרך ובייחוד בתקופה זו. הצוות הרפואי והמקצועי במחוז הצפון פועלים ביתר שאת כדי להמשיך להעניק את מיטב השירות לחברים בכל עת ובכל שעה. אנו מסייעים לחברים בקבלת הפניות, מרשמים ובכל פניה לרופאים. עמדות הקורונה הפרוסות ברחבי המחוז זמינות במשך כל שעות היום ובמקביל- אנו ערוכים לביצוע בדיקות בבית החברים בעת הצורך. למכבי מגוון רחב של שירותים מרחוק כדי לצמצם את הצורך לבוא פיזית למרכזים- רופאי מכבי זמינים באמצעות תור טלפוני וגם במרכזים הרפואיים בעת הצורך. חשוב לי ולחברי המתאמים שחברי מכבי ידעו- שיש להם כתובת לכל פניה בחפץ לב".

    הרב אליעזר רוזנברג אחראי על פניות הציבור במחוז הצפון ומתאם קשרי קהילה בחיפה מוסיף: "ראש המחוז ד"ר גלית קאופמן, בעלת עבר רופאי רב וניסיון רב וכמי שמופקדת על המחוז כולו- מעורה היטב בכל הנעשה ברחבי המחוז ומובילה בהצלחה את המלחמה בנגיף יחד עם כל צוות מכבי המסור. שיתוף הפעולה של מכבי עם הרשויות השונות, ראשי העיריות, מוקדי 106 ועזר מציון, הוכיחו את פועלה ההיקפי והמערכתי של מכבי. מכבי עם יד על הדופק, ערוכים לכל תרחיש ולכל סיטואציה. אנו קוראים לחברים להיות זהירים וקשובים להוראות משרד הבריאות ולקריאת הרבנים ולהקפיד ביתר שאת במיוחד כעת כדי למנוע התפרצויות נוספות ככל הניתן".



    0 תגובות