ישראל פרוש: "אנחנו לא בתקופת סטאלין, מותר לדבר ולבטא כאב"

    אסתי פלד 1 Comment on ישראל פרוש: "אנחנו לא בתקופת סטאלין, מותר לדבר ולבטא כאב"

    ר"ע אלעד ישראל פרוש בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מתייחס לטענות שר הבריאות ואנשיו כנגד העיר אלעד, "אדוני השר איפה לא עבדנו אתכם יחד? מה ביקשתם ולא עשינו? המל"ל לא טורח לענות לנו"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לעקיצה שקיבל מאדלשטיין על רקע האשמות שהטיח פרוש במשרד הפנים, "אני מאוד מעריך אותו באופן אישי, הוא גם סבל בילדותו מדברים דומים לכן הוא צריך להבין אותנו ולא לקחת שום דבר אישי. אני לא סובל מכך, ישנם 50 אלף איש שסובלים מזה ביניהם ילדי חינוך מיוחד".

    עוד הוסיף פרוש, "אני מאוד מעריך אותו מהדקה שהוא אמר לי שהוא לא שולט על כל העניינים".

    על הטענה שמלוניות לא יפתרו את הבעייה אומר פרוש: "כשהיה 10 נדבקים אני אמרתי להם בוא נפתח מלוניות. הם מדביקים בתוך הבית שם הכל צפוף. במשרד הבריאות יש 50 מבודדים באלעד זה לא נכון, ישנם 700 מבודדים".

    פרוש פנה לשר הבריאות ואמר, "אדוני השר איפה לא עבדנו אתכם יחד? מה ביקשתם ולא עשינו? המל"ל לא טורח לענות לנו. ישנה גברת אחת שמדברת ואח"כ מכחישה שדיברה איתנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דורית, ככל שימשיכו לשמור על ההנחיות המטומטמות, הפוגעניות השקריות של משרד"הבריאות"(עלק), כך ימשיכו להתעלק על התושבים, מה לא מובן, רבונו של עולם??? כל כך שקוף שאנחנו במחלמה על הזכויות הבסיסיות ביותר שלנו, מה שמפעילים עלינו זו דיקטטורה נוסח "מדינת ישראל"