טרדגיה: צעירה בת 19 עם מחלות רקע, נפטרה מנגיף הקורונה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on טרדגיה: צעירה בת 19 עם מחלות רקע, נפטרה מנגיף הקורונה

    בבית החולים "הדסה" אושפזה צעירה שסבלה ממחלות רקע רבות וקשות, לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה, לאחר שבוע וחצי של טיפולים, הצעירה נפטרה. משפחתה הייתה לצידה בעת הפטירה

    בית חולים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה מתחילת מגיפת הקורונה בישראל, צעירה בת 19 נפטרה בבית החולים "הדסה" בירושלים, לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה, הצעירה סבלה ממחלות רקע רבות.

    מבית החולים "הדסה" נמסר: חולה צעירה בת 19 אשר סבלה ממחלות רקע קשות שכוללות יתר לחץ דם ריאתי ואי ספיקת לב, עם עודף משקל קיצוני עד כדי קושי בתנועה, נדבקה בקורונה עם עומס נגיפי מאסיבי.

    בבית החולים מוסיפים כי עם קבלתה לאשפוז בהדסה נזקקה מייד להנשמה. היא חוברה למכונת לב ריאות (אקמו) ולאחר כשבוע וחצי של טיפול מקסימלי היא נפטרה. יש לציין כי משפחתה שליוותה אותה כל העת הייתה לצידה בעת פטירתה.

    בהדסה מבהירים כי החולה טופלה בכל הארסנל העומד לרשות בית החולים ובמסירות רבה על ידי הצוותים, כולל מערכת לב ריאות וגם טיפול במסגרת ניסוי קליני, במהלכו קיבלה טיפול בחיסון פאסיבי שמכיל גמאגלובלינים נגד הוירוס.

    לאור הטיפול הממושך, קיימת הסתברות גבוהה שבשל העומס הויראלי, והצורך בהחייאות ממושכות מרגע קבלתה נדבקו מספר אנשי צוות שטיפלו בה. הם אותרו ובודדו כנדרש.



    0 תגובות