בנט: "הממשלה איבדה שליטה ומפילה הכל על החרדים"

    אסתי פלד 2 Comment on בנט: "הממשלה איבדה שליטה ומפילה הכל על החרדים"

    שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תוקף את התנהלות הממשלה, מול הציבור החרדי וכישלון ההתמודדות מול הגל המתחדש, "החרדים מתנהלים טוב יותר משאר המקומות בארץ"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס להתנהלות הממשלה, "משימת העל היא הדאגה לפרנסה של מיליוני ישראלים, מה שצריך לעשות זה בדיקות קורונה נרחבות, לאתר את הנשאים לבצע חקירות אפידמיולוגיות ובידוד הנשאים".

    עוד הוסיף, "צריך לאתר את הנשאים ולשים אותם בבידוד ושאר המדינה ממשיכה כרגיל. אבל כרגע אין מספיק בדיקות, היא קורסת בחקירות. המדינה שולחת את החולים הבייתה והם מדביקים את המשפחה ואת הקהילה. ואז יש אלפי שריפות ואז הממשלה איבדה שליטה מרימה ידיים ומפילה הכל על החרדים" האשים בנט.

    בנט סיפר על התרשמותו מהאזורים החרדים, "אני רוצה לומר באחריות אני עושה ביקורים בכל הארץ, הציבור החרדי מתנהל יותר טוב מכל הארץ. הם שמים כיסויים ועומדים בסופר במרחק יותר גדול מהסופר שלי ברעננה. אז למה להתלבש על החרדים? אני קורא לממשלה תתעשתו, הגשתי תוכנית איך להתמודד עם הגל הזה, בגדול צריך לגייס חוקרים, להקים מחדש את המלוניות שהקמתי לבצע בדיקות עם הקמת מעבדות חדשות. כמו שעושים בכל העולם ורק לא פה".

    בגל הראשון היינו קבוצה מאוד קטנה, ראש הממשלה, אני, שר הבריאות והמנכ"ל שלו ואריה דרעי, אבל עובדתית הייתה התפשטות גדולה בקרב הציבור החרדי בגלל פורים וחוסר מודעות. וקיבלנו החלטות ענייניות, המקומות שדיברנו עליהם הם מקומות 15. והם נופים על החרדים שילכו לחופי הים".

    בנט הוסיף כי אסור כיום לבקר את הסבא והסבתא בבית, "רק באוויר הפתוח, תוך שמירה על 2 מטר ולא לגעת במשטחים משותפים. תלכו לבקר את סבא וסבתא אבל באחריות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יאללה יאללה כל הבית היהודי נופלים עכשיו על החרדים מנסים להתלקק אליהם