זלמן רייך: "גילינו אחריות בטבריה וקיבלנו סטירת לי מהממשלה"

    אסתי פלד No Comments on זלמן רייך: "גילינו אחריות בטבריה וקיבלנו סטירת לי מהממשלה"

    עסקן חסידות צאנז בטבריה זלמן רייך תוקף את ההחלטה לסגור את השכונות החרדיות, "ביקשנו לפנות את החולים המועטים ולא היו מלוניות. לאחר הפינוי הערב יישארו רק 10 מבודדים. אין היגיון בסגר"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עסקן חסידות צאנז בטבריה, זלמן רייך התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' וביקר את ההחלטה על הגבלת השכונות החרדיות בטבריה, "אין שום הגיון בהסגר גם פיקוד עורף לא מבין את החלטה. לפי המספרים אין סיכוי שיעשו סגר במצב הנתון" אמר רייך והוסיף, "הם בהלם מהנתונים,המספרים בכלל לא מדאיגים. החולים הפעילים שיש בסה"כ 10 חולים, רובם רוצים להתפנות אך אין מלוניות".

    רייך הסביר את האבסורד והשערוריה בהטלת הסגר, "בפיקוד העורף משבחים את השמירה על ההנחיות של התושבים. הם אומרים שלפי הנתונים שפיקוד העורף העביר לממשלה, אין סיכוי שיהיה סגר. החולים הפעילים שהוא רחוב אחד שיש בו 2 חולים והוא בסגר".

    רייך הביא את הנתונים של החולים בעיר, "יש 6 חולים ברחוב אחר והם רוצים להתפנות ואומרים להם אין מקום במלוניות. יצאו כבר 5 וגם הערב עוד. הולכים להישאר פחות מ-10 חולים שאין להם שרשרת הדבקה".

    רייך הסביר את הקשיים שמביא איתו הסגר, "מדובר ברחובות שרובם חרדים, מותר לצאת רק לעבודה ולקניות,אך רובם אין להם רכבים, רק בתחבורה ציבורית, אנחנו לא יכולים ללכת לסופר של יש חסד, סגרו לנו את התחבורה הציבורית הלא עוול. אנחנו שמרנו על כל ההנחיות. עשינו הכל וגילינו אחריות וקיבלנו סטירת לחי מהממשלה. קיבלנו עונש על התנהגות טובה".



    0 תגובות