הפקת הלקחים אחרי ההכרזה על אלעד: "למה אתמול לא פנינו לבג"ץ"

    אסתי פלד No Comments on הפקת הלקחים אחרי ההכרזה על אלעד: "למה אתמול לא פנינו לבג"ץ"

    דיון סוער ב'מהדורה המרכזית' יממה לאחר הכרזת אלעד ושוכונות בטבריה כאזור מוגבל, בהודעת הממשלה נאמר "שאלו שני המקומות היחידים בארץ ששיעור ההדבקה עבר את ה-100%" מול המציאות ששיעור ההדבקה עומד על 84% ובטבריה 71%

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הכרזת אזור מוגבל על אלעד ושכונות בעיר טבריה, סגן רב המשטרה לשעבר משה גפני, הפרויקטור החרדי לענייני קורונה יהודה אבידן, והעיתונאי יצחק נחשוני התראיינו יחד ל'מהשורה המרכזית'

    הרב משה גפני: "מי שחי בעיר מבין שזה הזוי. העיר מתנהלת כרגיל באופן חופשי. יש רק שוטרים שבודקים תעודות זהות וגורמים לעומס. הדבר היחידי שמורגש זה שהאוטובוסים לא נכנסים לעיר ומורידים את כולם בכניסה. מקפידים פה כולם על מסכות. הייתי בתל-אביב התביישתי ללכת עם מסיכה, שם הולכים עם המסכה ביד".

    יהודה אבידן: "הפעם עשו הפוך מהפעם הראשונה, בהתחלה שעשו סגר תיאמו עם ראש העיר, ופיקוד העורף היה בתמונה. חולקו מנות חמות וקרות. דאגנו שאנשים יהיו בבתים. דאגנו לפנות למלוניות. ולמה עשינו כך? רק בגלל שהיו הרבה חולים בבתי החולים, ופתחו מייד עמדות בדיקות. היו חקירות אפידמיולוגיות רציניות. דרעי לקח את המשימה הזאת על עצמו, הוא תכלל את הכל. ודרעי דיבר עם ראש העיר לפני הסגר".

    יצחק נחשוני: "כמה שנשמור על עצמינו בציבור החרדי, תמיד נהיה שק החבטות כי אותנו מזהים לפי שכונות. ושם יש מספר חולים כמו בכל מקום, בבת ים יש יותר חולים מאלעד, רק שם אתה לא יכול להכתים את הקבוצה הזאת. בערים אחרות יש יותר חולים אבל תמיד הזרקור יפנה לחרדים".



    0 תגובות