אייכלר לנתניהו: "תסגרו את החכי"ם החרדים בפינה מיוחדת"

    איתי גדסי No Comments on אייכלר לנתניהו: "תסגרו את החכי"ם החרדים בפינה מיוחדת"

    ח"כ ישראל אייכלר זעם על ההחלטה להטיל סגר על העיר אלעד ושכונות חרדיות, ןקרא במליאה,"אני קורא שוב לראש הממשלה להתיר את הסגר מיד"

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הזעם החרדי על הטלת הסגרים באלעד ובשכונות החרדיות בטבריה ממשיך. בנאום תקיף במליאת הכנסת אמר היום (רביעי) ח"כ ישראל אייכלר כי "לא במקרה הוטלו סגרים בגל הראשון רק על בני ברק בית שמש ושכונות חרדיות בירושלים. גם היום, בגל השני, הוטלו סגרים רק בשכונות חרדיות בטבריה ובאלעד".

    אייכלר פנה לנתניהו ואמר, "אני קורא לראש הממשלה לפרוץ מיד את הסגר. סגר לא מרפא קורונה. רק הוצאת נשאים לבידוד במלוניות. זה מה שהפסיק את הגל הראשון, וזה מה שיפסיק גם עכשיו את שרשרת ההדבקה" אמר אייכלר.

    אייכלר הבהיר כי "אם עושים סגר רק לחרדים, אולי צריך להטיל סגר גם על חברי הכנסת החרדיים. שישבו באיזו פינה עם מחיצות כדי שלא ידביקו את שאר חברי הכנסת".

    "באיזו מדינה בעולם מטילים סגרים לפי אוכלוסיות?!" תהה אייכלר בנאומו, "אני קורא שוב לראש הממשלה להתיר את הסגר מיד. אומרים שאין כסף למלוניות. אבל לבתי חולים, לשם מגיעים אלו שלא בודדו אותם, לזה יש כסף. על המדינה להפסיק מיד את הסגרים, ובטח שלא לעשות אותם לפי אוכלוסיות".



    0 תגובות