עוטפים אותך מהשלב הראשון ועד השלב האחרון

    עפר גדנקן No Comments on עוטפים אותך מהשלב הראשון ועד השלב האחרון

    קורסים, סיורים, תכניות לידה אישיות, ייעוץ אישי ועוד באגף נשים ויולדות שיבא – תל השומר

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אגף הנשים והיולדות בשיבא מציע שירותי ליווי אישיים לנשים עוד לפני הלידה באמצעות סל שירותים הניתן לכל אחת וללא עלות. מדובר בשירות של ייעוץ אישי טלפוני או בכתב ע"י מיילדת מוסמכת, בשירות של מפגשים אישיים של תכנון לידה הכוללים שיתוף בצרכים והרצונות הייחודיים לכל יולדת (דבר שפתוח כמובן לשינויים בהתאם להתפתחויות) או בשירות מפגשים  אישיים לנשים שחשות חרדה לקראת הלידה הקרובה בעקבות טראומות בעבר, אירועי חיים קשים או מכל סיבה אחרת במסגרת תכנית 'את לא לבד' וכן בקורסים וסיורים המתקיימים באגף.

    "לנו חשוב שכל אשה תקבל את המקסימום על מנת שתחווה את הלידה באופן המיטבי", אומרת הגב' חביבה ארנון, מיילדת מוסמכת ומנוסה ויועצת במועדון שיבא יולדות, "לכל אחת מגיע לעבור את התהליך המיוחד הזה עם תמיכה מלאה ומקצועית ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לענות לכל אחת על הצורך שלה, אם זה במענה מקצועי לשאלות, בפגישות תכנון לידה, בפגישות המסייעות להתמודדות עם פחד וחרדה ובקורסים וסיורים ייעודיים.  מניסיוני הרב אני יכולה להגיד שהמענה המלא בתקופה של לפני הלידה מעניק לאשה ביטחון להגיע ללידה במצב הרבה יותר טוב ולחוות אותה בצורה מיטבית".

    ב22/7 יתקיים בשיבא קורס מיוחד של הכנה לקראת לידה. הקורס יועבר ע"י מיילדת מוסמכת והוא מתקיים במפגש אחד מרוכז ומקצועי בין השעות 16:00-21:00 באולם כינוסים בשיבא. בסיומו יתקיים גם סיור היכרות עם חדרי הלידה בשיבא, עם מיון היולדות ועם מחלקות האשפוז.

    כל השירותים הללו ניתנים במסגרת אגף הנשים והיולדות בתיאום מראש בטלפון או באתר שיבא. ניתן לקבל פרטים גם אצל מתאמת הקהילה הגב' יעל קרישבסקי במספר טלפון: 052-666-7991



    0 תגובות