- רדיו קול חי - -

פרקטיקה לצד הסמכה בתכנית לימודי הנדל"ן

כידוע, ענף הנדל"ן עשיר במקצועות ותחומי עיסוק שונים כאשר ברבים מהתפקידים נדרש ידע מקצועי ופרקטי. כתחום שהולך ומתפתח גם במגזר החרדי דרושים בשטח יותר אנשי מקצוע – נדל"ניסטים רציניים אשר יוכלו לשמש כיזמי בניה, מנהלי פרויקטים וכו'. תפקידים שמניבים תוצאות כלכליות טובות ומאפשרים להתפרנס בס"ד בכבוד רב.

בקמפוסים החרדיים של אונו באור יהודה ובירושלים מציעים מסלול לימודי תואר ראשון B.A. במינהל עסקים עם התמחות בנדל"ן ותשתיות ובנוסף ללימודי התואר מקבלים תעודות הסמכה מקצועיות בתחומי תשתיות ונדל"ן. הסטודנטים במסלול לימודים זה מתמקצעים ולומדים בין היתר את כל התשתית המימונית, המשפטית והתכנונית לצורך הכרה של פרויקטים נדלניים. המסיימים יוצאים עם תשתית מקצועית מאד רחבה בין כיזמים או כרוכשים פרויקטים. המרצים בבית הספר לנדל"ן באונו באים מהתחום ומביאים את הניסיון שלהם מהשטח. כמו כן מתקיימים שיתופי פעולה עם גופים גדולים בהם הסטודנטים במסלול זה משתלבים בעבודה.

מדובר בתכנית לימודים מקצועית ומבטיחה" אומר ד"ר חיים זיכרמן – מנהל אקדמי של הקמפוסים החרדים באונו, הבוגרים שלנו יכולים להתקבל לעבודה באופן מיידי עם ידע נרחב מאד בתחום. זה לא קורס קצר בנושא אחד, זו תכנית לימודים מעמיקה בכל הקשת הרחבה של עולם הנדל"ן. עם כל הכלים הניהוליים , חוקי התכנון והבניה, תמ"א 38, משכנתאות, קריאת חוזים, מכירים אישי מפתח בתחום ועוד".

 

מסלול הלימודים מתקיים בקמפוס ירושלים ובקמפוס אור יהודה. זה הזמן להירשם למכינות הייעודיות ולהצטרף למחזור הלימודים הקרוב.