די לנצרות: ביישוב עוצם מחו מפגינים ורבנים מול ביתו של המסיונר • צפו

    דוד קליגר No Comments on די לנצרות: ביישוב עוצם מחו מפגינים ורבנים מול ביתו של המסיונר • צפו

    ביישוב עוצם מתגורר מסיונר נוצרי אשר מטיף לנצרות בכל דרך אפשרית גם ע"י ניצול של ילדים תמימים ובפעילויות נוספות שאסורות על פי החוק, אנשי ארגון 'אור לאחים' ובראשות רבנים ודיינים הפגינו מול ביתו וקראו לאישי הציבור לטפל בתופעה הפסולה ולהוקיע אותה • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראשות רבנים ודיינים, השתתפו קבוצת יהודים בהפגנה במושב עוצם, נגד פעילות המיסיונר האוסטרלי המנסה להדיח יהודים והפעילות שלו נעשית בערי ויישובי הדרום ומעוררת שאט-נפש.

    בהפגנה, ליד ביתו של המיסיונר אנדרו סקוט לואיס, במושב עוצם הסמוך לקרית-גת, השמיע משא חוצב להבות ולבבות, הגאון רבי משה מנדלזון שליט"א, רבה של קוממיות, על החובה לחסום את המיסיון וזעק כי "איך נוכל לשבת בשקט, בשעה שעובדי עבודה זרה מנסים לטמא את ארץ קדשנו ואת יהודים אשר בה?!", הרב גם סיפר כי יהודים מסרו לו שנתקלו בחומר מיסיונרי באוטובוסים, בתחנות, בצמתים. החומר מופץ ומכוון למבוגרים ולילדים, שלא יודעים שמדובר בחומר מיסיונרי ועלולים לקרוא בו, חס ושלום.

    הרב דניאל בן חמו שליט"א, רב המושב עוצם, תינה את כאבם של התושבים שנגע כזה נראה סמוך לביתם. הדיין הגאון רבי יעקב יוסף כהן שליט"א זעק מקירות לבו ואמר כי "אלפיים שנה נרדפנו על ידי הנצרות, הגיעה השעה שבארצנו, ארץ ישראל, יניחו לנו ולא ינסו לתקוע טלפיהם ולהציק ליהודים", וקרא לאישי הציבור לפעול בכל דרך לבלימת הנגע המיסיונרי – "העם אתכם, צאו לפעולה" – הוסיף
    .
    הרב בנימין וולקן מארגון 'אור לאחים' אומר כי בתקופת הקורונה מזהים בארגון תופעה מדאיגה של עליה בפעילות המיסיונרית בדרום, הכוללת מעשים פליליים ובפרט אצל המיסיונר האוסטרלי שפועל גם בקרב ילדים ומפעיל בפעילות גם את ילדיו שלו, צעדים האסורים לפי החוק.

    בסיום ההפגנה הוחלט להמשיך את משמרות המחאה מול בית המיסיונר במושב, עד שיפסיק את הפעילות המיסיונרית לחלוטין.



    0 תגובות