ב'קאליב' חגגו את יום ההצלה ב'אמפרסנד' • צפו

    דוד קליגר No Comments on ב'קאליב' חגגו את יום ההצלה ב'אמפרסנד' • צפו

    בקאליב חגגו את 'יום ההצלה' במתחם 'אמפרסנד' בבני ברק לצד המסר של הרבי זיע"א: 'אחדות ישראל היא הדבר היחיד שיציל את עם ישראל' • צפו בגלריה ממצלמתו של אלקנה קליין

    צילום: אלקנה קליין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בצל הקורונה וההנחיות המחמירות, ציינו בקאליב את יום ההצלה של כ"ק האדמו"ר זיע"א מהשואה האיומה. הרבי היחיד שניצל מכל משפחתו זכה לעלות לארץ ולקרב רחוקים לאביהם שבשמים ולשמר את זיכרון השואה.

    הסעודה שהתקיימה במרפסת הפתוחה במגדלי קונקורד בבני ברק שנתרם במיוחד לרגל המעמד ע"י חברת 'אמפרסנד' בע"מ, השתתפו חסידי ואוהדי בית קאליב שהעלו את זכרו של הרבי ואת המסרים שהיה נושא ביום ההצלה שבו סיפר את שורת הניסים הארוכה שליוותה אותו כל ימי שהותו במחנה ההשמדה אושוויץ, הרבי היה מדגיש בעת שהיה מספר את הנסים והנפלאות והחסד הגדול שאפפו אותו בכל ימי שהותו במחנה, כי זכה לכך בזכות שקיבל על עצמו להפיץ את קריאת שמע ישראל בכל מקום שיגיע אליו.

    נכדו כ"ק האדמו"ר שליט"א הזכיר את דבריו הקדושים של סבו אודות החובה של כולנו לשמור מכל משמר על אחדות ישראל בפרט אחרי השואה הנוראה שהגרמנים ימ"ש לא הבדילו בין יהודי ליהודי. עוד הוסיף כי מקובל הוא מפי זקנו כי התחזקות באחדות ישראל מסוגל להצלת כלל ישראל ממגפות וגזירות קשות וכי חובתנו בשעה קשה זו של מגיפת הקורונה להתחזק כמה שיותר באחדות ישראל כצוואת הרבי זיע"א.

    וכן הזכיר את צוואת זקנו הק' אשר ביקש להקפיד על לימוד יומי מיוחד בספר 'חפץ חיים' הלכות שמירת הלשון אשר ודאי כוחה רב להגן מפני כל צרות קשות ורעות.

    כן נשא דברים האדמו"ר מקעכניא שליט"א אשר זכה לחיבה יתירה אצל דודו כ"ק האדמו"ר זיע"א וסיפר סיפורי הוד מכלי ראשון אשר זכה לראות בקו"פ.

    במהלך האירוע ניגנו המשתתפים את הניגונים שהלחין הרבי זיע"א שחלקם הפכו לנכסי צאן ברזל בעולם התורה והחסידות.

    צילום: אלקנה קליין



    0 תגובות