תורה והלכה: שמחת בית בריסק – גאב"ד מעלה אדומים

    אבי יעקב No Comments on תורה והלכה: שמחת בית בריסק – גאב"ד מעלה אדומים

    שמחת החתונה של נישואי בית בריסק עם משפחת גאב"ד מעלה אדומים הגר"א דויטש, שהשיא את בתו בכורתו עם יניק וחכים החתן הרב חיים הלוי סולובייצ'יק

    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע נערכה השמחה הגדולה של נישואי בית בריסק עם משפחת גאב"ד מעלה אדומים הגר"א דויטש, מגזע תרשישים מרנן החת"ם סופר והכתב סופר, שהשיא את בתו בכורתו עם יניק וחכים החתן הרב חיים הלוי סולובייצ'יק נין ונכד לרבן של ישראל מרן הגרי"ז הלוי סולובייצ'יק זיע"א ולמעלה בקודש מרן הגר"ח סולובייצ'יק זיע"א.

    בחתונה השתתפו חכמי ורבני ישיבת בריסק ומשפחת סולובייצ'יק לצד תלמידו ושומעי לקחו של גאב"ד מעלה אדומים.

    בשמחת החתונה נטלו חלק רבני ונציגי הקהילות השונות במעלה אדומים המכירים טובה לגאב"ד מעלה אדומים על המהפכה שחולל בשנים האחרונות בחיזוק קול התורה והקמת מוסדות חינוך ובתי דין והוראת הלכה בעיר מעלה אדומים.

    במהלך השמחה נשא החתן דרשה כמנהג בית בריסק והפליא בהסברה מתורתם של זקניו הגדולים שכל ישראל שותים ממימיהם. בשיא השמחה התקיים סיום הש"ס שסיים החתן נ"י והתחברו השמחות שמחת החתונה והשמחה לגומרה של תורה לשמחה אחת שלמה כשאיפת ליבם של זקני החתן והכלה.

    לרגל השמחה הגדולה הוציאו לאור עולם חכמי ורבני מכון 'כתב סופר' חיבור גדול של 1,000 עמודים על מסכתות נדה וראש השנה. הכוללים שיעורים ופסקים מבעל השמחה גאב"ד מעלה אדומים וחידושי תורה פרי עמלים של רבני ותלמידי ישיבת מעלה אדומים בקריית ספר.

    בחיבור נתייחד במקום של כבוד קובץ ייחודי במינו הכולל פסקי הלכות הנוגעים לתקופת הקורונה ובו חוות דעת של פרופסורים ורופאים בכירים מהארץ והעולם והעולה הלכה למעשה מן הדברים.

    במהלך החתונה נשמרו כל הכללים בשמירה על בריאות המשתתפים בשמחה גדולה שמחה של חיבור של בית של תורה עם בית של תורה והלכה שהתחברו לשמחת לב כל המשפחות.

     

     



    0 תגובות