הצעת חוק: סגירת תחנת גלי צה"ל: "בזבוז כספי ציבור"

    איתי גדסי 1 Comment on הצעת חוק: סגירת תחנת גלי צה"ל: "בזבוז כספי ציבור"

    ח"כ אתי עטיה מגישת ההצעה אמרה: "המלצתו של האלוף כוכבי לשר הביטחון גנץ לסגור את תחנת גלי צה"ל במתכונתה הנוכחית זו ההוכחה נוספת כי הגיע הזמן לעשות מעשה"

    שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן בנה משרדים חדשים לתחנה בירושלים צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחרונה החל גל ציבורי כנגד מימון תחנת רדיו על חשבון משלמי המיסים, בהם תאגיד כאן וגלי צה"ל שמשולם מכספי צה"ל ועל חשבון כוח האדם של הצבא, חשוב להבהיר כי שתי מדינות בעולם מחזיקות בתחנת רדיו צבאית, הראשונה היא צפון קוריאה והשנייה היא ישראל.

    חברת הכנסת אתי עטיה (הליכוד) הניחה הצעת חוק: לסגור את תחנת הרדיו גלי צה"ל ולשים קץ לבזבוז כספי הציבור.

    ח"כ אתי עטיה אמרה על ההצעה: "המלצתו של האלוף כוכבי לשר הביטחון גנץ לסגור את תחנת גלי צה"ל במתכונתה הנוכחית, זו ההוכחה נוספת כי הגיע הזמן לעשות מעשה אמיץ ולסגור את תחנת הרדיו הממומנת מכספי ציבור".

    על פי הצעת החוק שהגישה ח"כ אתי חוה עטיה (ליכוד), יחד עם ח"כ שלמה קרעי, מוצע לסגור את תחנת גלי צה"ל. בדברי ההסבר להצעת החוק מפרטים היוזמים, כי אין צורך בתחנת רדיו צבאית כביכול, שממומנת על ידי הציבור, פועלת כיחידה צבאית ומשרתים בה חיילים.

    על פי המוצע בחוק, תחנת הרדיו תופרט בהליך מכרזי שתבצע מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. על פי ההסדר המוצע, גלי צה"ל תהיה תחנת הרדיו הפרטית הראשונה בישראל שתפעל בכיסוי ארצי.

    בדובר צה"ל הגיבו לדברים שיחוסו לרמטכ"ל: "הרמטכ"ל לא ביקש מעולם לסגור את גלי צה"ל. בקשתו הייתה להעביר אותם לכל גוף שיסכים לקחת אותם: משרד התקשורת, משרד הביטחון או כל גוף אחר. דבר אחד ברור ומוכחש: לא הייתה דרישה לסגור את התחנה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הבית של המחבלים. מראיינים שם שונאי ישראל ועדיין מעסיקים שם את מי שהשווה את השכול שלנו לשל הערבים. בושה שהתחנה הזו עדיין קיימת.