חברי הכנסת החרדים החדשים פינדרוס ובוסו בריאיון ראשון

    אסתי פלד No Comments on חברי הכנסת החרדים החדשים פינדרוס ובוסו בריאיון ראשון

    חברי הכנסת החדשים שנכנסו לראשונה במסגרת החוק הנורבגי, התראיינו למהדורה המרכזית וסיפרו על התוכניות שלהם לכנסת הנוכחית, והאם נוכל כבר הכנסת לצמצם את כוחו של הבג"ץ, במסגרת המאבק על חוק הגיוס

    צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי הכנסת החדשים שהצהירו אמונים לפני זמן קצר, ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) ויצחק פינדרוס (יהדות התורה) התראיינו יחד הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן לראשונה כחברי כנסת חדשים בכנסת ה-35 במסגרת החוק הנורבגי.

    בוסו אמר בפתח הריאיון כי הוא כבר 14 שנה בפוליטיקה המקומית בפ"ת והדבר לא זר לו, "אבל כשמגיעים לכנסת מבינים שזה משהו אחר לגמרי, אני תפילה שנמלא את שליחותינו ונהיה טובים לשולחינו".

    על המטרות בכנסת הנוכחית אומר פינדרוס: "באנו לקדש שם שמיים. ישנה כאן קדנציה עם הארת פנים. צריך לשמור על השבת והכשרות וכל הדברים שנצטווינו עליהם. וכמובן צריך לדאוג שהחרדים לא יקופחו, כי מנסים לכרסם כל הזמן וגם להתקדם במה שצריך והציבור החרדי גדל והצרכים גדלו".

    בוסו: "בגלל הניסיון במוניציפאלי אין צורך ללמוד מה כוחן של וועדות, הבית הספר של המוניציפאלי מלמד אותך מה הבעיות של האזרח, ואנחנו נביא את הניסיון להביא לטובת האזרח. אני לא רוצה לצאת בהצהרות אבל אנחנו נעבוד בשביל האזרח והחלש בס"ד".

    בתי המשפט: פינדרוס: "אני סקפטי אם נוכל לשנות הקדנציה משהו בהתנהלות בתי המשפט. אנחנו צריכים לעבור לשיטה כמו בארה"ב שם הנשיא ממנה שופטים ואתה יודע את השקפת עולמם. פעם היינו 5 או 10 יחד עם ש"ס בדעה הזאת, היום יש לנו 59 מנדטים, עוד שני מנדטים ונוכל לעשות את השינוי".

     



    0 תגובות