סמוטריץ': "ריבונות טובה תוביל להגדלת והקמת עוד יישובים"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ': "ריבונות טובה תוביל להגדלת והקמת עוד יישובים"

    השר לשעבר בצלאל סמוטריץ' נאם באוהל המחאה 'כן לריבונות לא למדינה פלסטינית' וקרא להביא תוכנית שתוביל לאחיזה ולהרחבה של ההתיישבות בשטח ולא להפך

    בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדברים שנשא  היום (שני) חבר הכנסת סמוטריץ' במסגרת יומו השני של מאהל הריבונות שהקימה תנועת הריבונות מול משרד ראש הממשלה אמר: "אנחנו רוצים החלת ריבונות חד צדדית ולא כאיזו סוכריה שממתיקה גלולה מרה ומסוכנת של חלוקת הארץ. האתגר שלנו הוא לא ללכת שולל ולא להיות מוקסמים מהמילה הזו ריבונות שעוטפים בה את התכנית הזו, לומר את האמת, לפתוח לציבור הישראלי את העיניים ולהגיד 'כן לריבונות'".

    לדבריו הריבונות חשובה מאוד אך יש לזכור שהעובדות בשטח הן שעיצבו את המציאות לאורך כל שנות הציונות. סמוטריץ' הזכיר כי גם החלת הריבונות ברמת הגולן לא מנעה מרבין המנוח ומנתניהו לשאת ולתת על מסירתו לסורים. עוד הזכיר את גבעת המטוס שבירושלים כעדות נוספת למקום בו קיימת ריבונות ישראל ועם זאת אין בו בנייה.

    "אם חלילה הריבונות הזו תבוא כחלק מעסקת חבילה ותפגע ביכולת להמשיך לקבוע עובדות בשטח ולהעמיק את האחיזה שלנו, היא רעה. רק אם הריבונות תתמוך במאמצי ההתיישבות ובמתיישבים שנאחזים באדמת הארץ, תאפשר להקים עוד ישובים, להגדיל את הישובים הקיימים, זאת ריבונות טובה" הבהיר סמוטריץ'.

    ח"כ סמוטריץ' קרא לראש הממשלה ונשיא ארה"ב, "אנחנו אומרים לראש הממשלה ולנשיא טראמפ, שהוא ידיד אמת של ישראל, הפתרון היחידי הוא להרחיב ולהמשיך את האחיזה וההתיישבות ביהודה ושומרון".

    לדבריו, "זה מה שיגדע את התקווה הערבית לנצח את ישראל וזה מה שיביא שלום ביטחון ודו קיום, ולא חלילה להעלות מהאוב את השאיפה הערבית להקים מדינת טרור בליבה של ישראל".

    את הדברים אמר סמוטריץ' במאהל הריבונות שהוקם אתמול על ידי תנועת הריבונות ויוצב לאורך שלושה ימים במעמד אישי ציבור, אנשי התיישבות ואנשי רוח הקוראים 'כן לריבונות, לא לפלשתין'.



    0 תגובות