נתניהו העביר מסר לגנץ: "ריבונות או בחירות, אין משהו באמצע"

    ישראל רובין 1 Comment on נתניהו העביר מסר לגנץ: "ריבונות או בחירות, אין משהו באמצע"

    המחלוקת בממשלה סביב החלת הריבונות: ראש הממשלה נתניהו העביר מסר לגנץ, לפיו אם לא תיושם תכנית הריבונות כפי שהוא מציע – הוא יפרק את הממשלה | רה"מ הופתע לגלות עד כמה עזה התנגדותם של גנץ ושל אשכנזי לתוכנית

    אי יציבות? | כרזות הבחירות לפני מספר חודשים צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נחוש ליישם את תוכנית המאה של הנשיא טראמפ ולצאת למהלך החלת הריבונות בשטחים ביו"ש. על פי הפרסום הבוקר ב'ישראל היום', נתניהו הבהיר לשותפו להנהגת הממשלה, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ כי אם האחרון יתנגד למהלך הריבונות – המשמעות של ההתנגדות תהיה, מבחינת נתניהו, פירוק הממשלה והליכה לבחירות.

    "אם אין ריבונות אין ממשלה. זה או ריבונות או בחירות, אין עוד משהו באמצע", אמר נתניהו במסר החד-משמעי שהעביר לגנץ.

    עוד פורסם, כי ראש הממשלה נתניהו הופתע לגלות עד כמה עזה התנגדותם של גנץ ושל שר החוץ אשכנזי לתכנית החלת הריבונות. בנוסף, על פי הפרסום, גנץ כורך את עניין הריבונות בנושא התקציב.

    נזכיר, כי על פי ההסכם הקואליציוני בין כחול לבן לליכוד, נתניהו לא מחוייב להסכמת כחול לבן בכדי לצאת למהלך הריבונות. אך עם זאת, האמריקאים דורשים את הסכמתם טרם יישום התכנית.

    כזכור, בין נתניהו לגנץ- אשכנזי נערכו מספר פגישות, בין היתר בתיווכו של השגריר האמריקאי דיוויד פרידמן, במטרה להגיע להסכמה. נתניהו אף הציע לשניים תכנית ריבונות בשלבים, אך כאמור, השלושה לא הגיעו עדיין להסכמה, מה שהוביל למסר החד של נתניהו "ריבונות או בחירות".

    יצויין, כי בין גנץ לנתניהו שוררת מתיחות על רקע חוסר ההסכמה ביניהם בעניין הריבונות וכן המחלוקת סביב תקציב המדינה.

    שר התקשורת יועז הנדל הגיב לפרסומים הבוקר ב'רשת ב' ואמר: "לכולם יש אינטרס להמשיך את הממשלה. אף פוליטיקאי שיש תבונה בראשו לא חושב שבחירות זה הדבר הנכון".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עסקת המאה סכנה ליהודים!!!!