ליצמן ומקלב התפטרו: אליהו חסיד ואליהו ברוכי יכנסו לכנסת

    איתי גדסי No Comments on ליצמן ומקלב התפטרו: אליהו חסיד ואליהו ברוכי יכנסו לכנסת

    החוק הנורבגי המורחב: לאחר התפטרות מאיר פרוש מהכנסת, הגיע תורם של ליצמן ומקלב שהכניסו את נציגי יהדות התורה החדשים לראשונה לכנסת

    יעקב ליצמן צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות החוק הנורבגי מספר מהלכים דרמטיים נעשו בשעות האחרונות בפוליטיקה החרדית, שר הפנים אריה דרעי התפטר לטובת אוריאל בוסו מפ"ת שיכנס כח"כ מן המניין בסיעת ש"ס.

    ביהדות התורה החלה היום התזוזה הגדולה, לאחר התפטרותו של סגן השר מאיר פרוש לטובת פינדרוס, גם שר הבינוי והשיכון ח”כ הרב יעקב ליצמן הודיע כי בכוונתו להתפטר מהכנסת, במסגרת החוק הנורווגי, לטובת כניסתו לכנסת של נציג הסיעה המרכזית באגודת ישראל, הרב אליהו חסיד. גם סגן השר אורי מקלב התפטר לטובת כניסתו של אליהו ברוכי.

    השר יעקב ליצמן אמר: "אני מברך את הכוחות החדשים, נציגיה המסורים של יהדות התורה, הרב יצחק פינדרוס, הרב אליהו חסיד, הרב אליהו ברוכי, שייכנסו לתפקידם במסגרת החוק הנורווגי, מה שיהווה מכפיל כח ליהדות החרדית במאבקיה החשובים על קדשי ישראל ועולם התורה".

    ח"כ הרב ישראל אייכלר הגיב לכניסת החברים החדשים לסיעה: "ברוכים הבאים לקרא בשם השם. בברכת אחים נאמנים, הנני לברך את חברי הכנסת החדשים המצטרפים לכנסת – הרב יצחק פינדרוס, הרב אליהו חסיד והרב אליהו ברוכי, איש בשמו הטוב ובמעשיו הנודעים יבורך".

    עוד הוסיף אייכלר, "כניסת שלושה חברים חדשים ורעננים לזירת המלחמה להגנת היהדות, היא תוספת כח מרובה שבוודאי תעזור לנו לקיים את שליחותנו בכנסת, למען עמנו וערי אלוקינו".



    0 תגובות