בנט: "אם יהיה סגר נוסף, הפעם הכלכלה לא תשרוד"

    ישראל רובין No Comments on בנט: "אם יהיה סגר נוסף, הפעם הכלכלה לא תשרוד"

    שר הביטחון לשעבר מזהיר בראיון במהדורת הבוקר כי "אם המדינה תאלץ להטיל סגר נוסף, הפעם הכלכלה לא תשרוד" ומאשים "הממשלה הרימה ידיים ואיבדה שליטה על המגיפה, ראשי הממשלה לא עושים כלום"

    ח"כ נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ימינה, שר הביטחון לשעבר ח"כ נפתלי בנט שוחח בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. בנט תקף את התנהלות הממשלה במשבר הקורונה וטען כי ראשיה אינם נוקטים ולו צעד אחד למגר את ההדבקה.

    "מה שקורה פה עכשיו זה מחדל מתמשך", מאשים בנט "הממשלה הרימה ידיים ואיבדה שליטה על המגיפה, על הכלכלה, על הפרנסה, ואני קורא לציבור לקחת אחריות ולפחות לשמור על הכללים".

    בנט מוסיף ואומר כי "אנחנו נלחץ על הממשלה להתעשת, הממשלה לא עושה כלום, היא לא מגייסת חוקרים, לא מקימה מעבדות, לא סוגרת שרשראות הדבקה, לא מקימה מלוניות. נראה כאילו הממשלה התייאשה והפסיקה את כל מה שאנחנו התחלנו".

    עוד אומר בנט: "זה מאוד מוזר, אני לא זוכר מצב כזה שממשלה כל כך חסרת אונים, כאילו מיואשת, לא עושה את מינימום העבודה. אנשים שיש להם סימפטומים לא נבדקים, אנשים שהיו בסביבת נשאי קורונה לא נבדקים. בדקה ה-95 מחליטים אם שנת הלימודים נסגרת או לא".

    "הממשלה הרימה ידיים, אבל לנו הציבור אסור להתייאש", מסכם בנט את דבריו.

    לשאלת המראיין מדוע הממשלה אחראית ולא הציבור שאינו מקפיד על הכללים דיו, ענה יו"ר ימינה: "כשהממשלה מתנהלת בחוסר אחריות ובצורה כל כך שלומיאלית אז הציבור מאבד אמון. אבל גם אם הממשלה לא עושה את עבודתה, אני קורא לציבור – אנחנו חייבים להמשיך למנוע את המגיפה".

    בנט מוסיף ואומר כי יש לשמור במיוחד על האוכלוסייה המבוגרת: "זמנו קראתי לשמור על סבא וסבתא ואני מחדש את הקריאה הזו, אם באים לבקר את הסבים לעשות זאת בזהירות, לעשות זאת בחוץ ולא בפנים הבית, לא לחבק אותם. לשמור על 3 מטר ולא לנגוע במשטחים משותפים".

    בנוגע לטענה שצעירים אינם ניזוקים מן המחלה ענה בנט: "אני לא מציע לנו לזלזל, אנחנו צריכים להיות מאוד נחושים ורציניים. יש יותר מידי דברים שאנחנו לא מכירים על המחלה, יש לפעמים גם נזקים לאלו שלא מגלים סימפטומים. לא לכולם אבל לחלקם. אני באמת מבקש להמשיך להקפיד על ההוראות ואנחנו נמשיך ללחות על הממשלה".

    "אם יינקטו הצעדים הנכונים, לא חייבים לעשות סגר", טוען השר לשעבר. בתגובה לפרסומים שנראה כי הפעם צה"ל ינהל את המערכה  ענה בנט כי "אני מקווה שיתנו לצה"ל לנהל אתזה, אבל קודם צריך לתת לו את הסמכות".

    בנט מזהיר כי בפעם האחרונה הכלכלה ניזוקה קשות ולאט לאט תתאושש, אך הפעם, לדבריו "הפעם הכלכלה לא תשרוד".



    0 תגובות