בנט: "נתניהו וגנץ מתעסקים בשטויות"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "נתניהו וגנץ מתעסקים בשטויות"

    יו"ר ימינה נפתלי בנט תוקף את ראש הממשלה נתניהו ושותפו גנץ: "גל צונאמי קורונה של השמדת פרנסה מתקרב לחופי ארצנו. הגל יחריב את מטה לחמם של מאות אלפי ישראלים. אך נתניהו-גנץ מתעסקים בשטויות"

    Israeli Defense Minister Naftali Bennett speaks at the Annual International Conference of the Institute for National Security Studies, in Tel Aviv, on January 29, 2020. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ??? INSS ???? ????? ?????? ????? ????? ??? ?? ??????? צילום: פלאש 90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ימינה, שר הביטחון לשעבר ח"כ נפתלי בנט עולה להתקפה חריפה על התנהלותם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושותפו להנהגת הממשלה, בני גנץ. בנט כותב הערב (מוצ"ש) כי גל חדש של קורונה כבר פה, אך נתניהו וגנץ לא נוקטים צעדים בכדי לשמור על הכלכלה.

    "אינני מבין מה קורה כאן", כותב בנט. "אולי אתם מבינים? גל צונאמי קורונה של השמדת פרנסה מתקרב לחופי ארצנו. הגל יחריב את מטה לחמם של מאות אלפי ישראלים".

    "עכשיו תשמעו, אני באמת לא מבין מה קורה כאן. לא בצחוק. אני מתריע כבר שבועות ארוכים שחייבים להיערך, אני זועק ומסביר מה צריך לעשות וכיצד להקים מערך נגד גל שני, פרסמתי כבר שתי תכניות פעולה", טוען בנט.

    "אך נתניהו-גנץ מתעסקים בשטויות: נורבגי, פיצולי משרדים, כיבודים", מוסיף יו"ר ימינה. "נתניהו וגנץ מעולם לא הוציאו חשבונית, מעולם לא התמודדו עם תזרים מזומנים, מעולם לא נאלצו להסתכל בעיניים של עובד בשל פיטורי חירום. אולי פשוט לא אכפת להם?", תוהה שר הביטחון לשעבר.

    "אני מפנה את השאלה אליכם: אנחנו דוהרים למיליון מובטלים עניים בישראל – מישהו מכם מבין למה נתניהו-גנץ לא עושים כלום?".



    0 תגובות