שר החוץ ימנה את אלון אושפיז למנכ"ל המשרד

    שלמה ריזל No Comments on שר החוץ ימנה את אלון אושפיז למנכ"ל המשרד

    שר החוץ גבי אשכנזי הודיע כי החליט למנות איש משרד החוץ אלו אושפיז, המכהן כיום כראש המערך המדיני-אסטרטגי במשרד, לתפקיד מנכ"ל משרד החוץ

    משרד החוץ
    משרד החוץ צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ גבי אשכנזי החליט למנות את איש המשרד אלון אושפיז לתפקיד מנכ"ל משרד החוץ. המינוי של אלון אושפיז, דיפלומט בכיר, מנוסה ומוערך בשרות החוץ, יכנס לתוקף לאחר אישורו במליאת הממשלה כנדרש.

    אלון אושפיז יחליף בתפקיד את המנכ"ל המכהן יובל רותם, שביקש מהשר אשכנזי לסיים את תפקידו לאחר תקופת חפיפה ובתום תקופת כהונה ארוכה בתפקיד ובמשרד.

    שר החוץ אשכנזי הודה לרותם על שירותו רב השנים במשרד החוץ ועל ההישגים והעשייה המרובה בארבע שנותיו כמנכ"ל המשרד בתקופה מאתגרת ואיחל לו הצלחה בהמשך הדרך.

    אלון אושפיז המכהן כיום כראש המערך המדיני-אסטרטגי במשרד, כיהן בשורה ארוכה של תפקידים בכירים במשרד החוץ לרבות שגריר ישראל בהודו, ראש חטיבת התיאום וציר קונגרס בשגרירות בוושינגטון.

    שר החוץ גבי אשכנזי: "אני מודה ליובל רותם על מסירותו למשרד החוץ, ועל השנים ששירת את מדינת ישראל כדיפלומט בארץ ובעולם. בתפקידי המפתח שמילא תרם תרומה מכרעת לחוסן הלאומי של מדינת ישראל. אני מברך את אלון אושפיז על מינויו הצפוי לתפקיד מנכ"ל משרד החוץ".

    אשכנזי הוסיף: "אני רואה חשיבות רבה במינוי דיפלומט ותיק ואיש משרד החוץ, כאלון, לתפקיד הדיפלומט הבכיר ביותר בשירות החוץ. אין לי ספק כי לאלון יש את הידע המקצועי, הניסיון והיכולות הנדרשות על מנת להוביל את משרד החוץ נוכח האתגרים הרבים ולדעת לנצל את ההזדמנויות העומדות לפתחנו. אני מאחל לאלון הצלחה רבה בתפקידו ומצפה שביחד איתו נוביל את המשרד להישגים לטובת מדינת ישראל ואזרחיה".



    0 תגובות