בשורה: קו 408 מירושלים ללוד יוארך עד לשכונת אחיסמך

    צבי טסלר No Comments on בשורה: קו 408 מירושלים ללוד יוארך עד לשכונת אחיסמך

    מסלולו של קו 408 של אגד, המחבר בין ירושלים ללוד, יוארך עד אחיסמך וישרת גם את תושבי השכונות החדשות של העיר החל מ-1 ביולי. סגן השר מקלב: "פועלים לילות כימים למען תושבי לוד וחיבורם למרכזי תעסוקה ולימוד במרכזי הערים הגדולות"

    "גני איילון" (אחיסמך)
    8:13
    18.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך מפתחים את תכונת האומץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה לתושבי השכונות החדשות בלוד: קו 408 של אגד, המחבר בין ירושלים ללוד, יוארך עד אחיסמך וישרת גם את תושבי השכונות החדשות של העיר. זאת, החל מ-1 ביולי.

    הקו יתחיל מהמסוף בלוד, יעבור דרך השכונות החדשות בהם שכונת אחיסמך (גני איילון), יסע על כביש 443 ויעצור בתחנת האוטובוס בצומת שילת, לטובת הנוסעים המעוניינים להגיע למודיעין-מכבים-רעות וקרית ספר.

    שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, החליטה על הארכת הקו, בעקבות ביקורה בעיר לוד, יחד עם סגן השרה, ח"כ אורי מקלב וראש עיריית לוד יאיר רביבו. בפגישה הועלה הצורך בהרחבת שירותי התחבורה ציבורית גם לשכונות החדשות, שרוב תושביהם משתמשים בתחבורה הציבורית.

    סגן שרת התחבורה, מקלב, ציין כי הקו החדש יציע אלטרנטיבה נוחה ויעילה לירושלים, עבור תושבי העיר לוד, לרבות תושבי שכונת אחיסמך, שהתאכלסה באחרונה. בכיוון ההפוך, ישרת הקו גם את תושבי העיר ירושלים המבקשים להגיע לעיר לוד ולשכונת אחיסמך בעיר.

    "זו תחילתה של דרך ואנו פועלים לילות כימים למען תושבי לוד וחיבורם למרכזי תעסוקה ולימוד במרכזי הערים הגדולות. השרה רגב העלתה את הצורך בהארכת הקו לטובת תושבי האזור בתחילת השבוע וכבר עתה אנחנו מבשרים לציבור על התוצאה: תושבי אחיסמך ולוד יזכו לשיפור בשירותי תחבורה הציבורית", הוסיף מקלב.



    0 תגובות