שר האוצר נפגש עם נציגי לה"ב: "נגבש פתרונות בצורה יסודית ומקצועית"

    אליהו גרין No Comments on שר האוצר נפגש עם נציגי לה"ב: "נגבש פתרונות בצורה יסודית ומקצועית"
    שר האוצר ישראל כץ צילום: פלאש 90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר, ישראל כ"ץ ובכירי משרדו נפגשו היום (חמישי) עם נשיא ארגון לה"ב המאגד בתוכו 56 ארגונים כלכליים, עו"ד רועי כהן וראש לשכת יועצי המס, ירון גינדי.

    בפגישה דנו הצדדים בסוגיות שיש לקדם במטרה לשפר את הסביבה העסקית של העסקים הקטנים והעצמאיים, בדגש על הפחתת הנטל הרגולטורי ויצירת התנאים הנדרשים לצמיחה. כמו כן, הצדדים דנו בסוגיות שונות הקשורות בתכנית הסיוע הכלכלית של מדינת ישראל לתקופת הקורונה.

    שר האוצר, ישראל כ"ץ, העוסק בימים אלה בכל הקשור בנטל רגולטורי והפחתת יוקר המחייה, הזמין את נציגי לה"ב לקחת חלק פעיל במהלך, לרבות הצעות לצעדים. בתום הפגישה סיכמו הצדדים כי ייפגשו לישיבות עבודה נוספות בנושא.

    שר האוצר, ישראל כ"ץ: "נפגשתי היום עם אנשי ארגון לה"ב והבעתי בפניהם את החשיבות הרבה שאני רואה בציבור העצמאים. הזמנתי אותם להיות שותפים פעילים לצוותים העובדים ולהציע פתרונות שיטיבו את מצבם של העצמאים בישראל. יחד, נוכל להבין את הקשיים ולגבש פתרונות בצורה יסודית ומקצועית".

    נשיא להב, עו"ד רועי כהן: "המטרה בישיבה הייתה לשקף לשר האוצר את המציאות בשטח. שר האוצר ישראל כץ הגיע מוכן וקשוב לבחון כל צעד שיכול לסייע לציבור העצמאים והעסקים הקטנים, ועל כך יש לברך. אני שמח שהוקם צוות עבודה שיבחן את ההצעות המקצועיות לקראת חוק ההסדרים ותקציב המדינה. המשק הישראלי נמצא בטלטלה והמשימה המשותפת היא לייצב, למנוע סגירה ולתת תמריצים לעסקים ולעצמאים – זו הדרך להתמודד ולהיערך לאפשרות של גל שני של וירוס הקורונה".

    יועץ מס ירון גינדי , נשיא לשכת יועצי המס: "הצגנו בפני שר האוצר מכלול של נושאים מקצועיים שיש לבחון לטיפול בטווח הקצר, ובעיקר דנו כיצד מובילים פה חקיקה שתקדם עצמאים ועסקים קטנים ובינוניים, תעודד אותם לשפר את הביצועים שלהם ובכך להגדיל את התפוקה והפריון בישראל, חקיקה שתצמצם רגולציה ובירוקרטיה ותיתן ערבות הדדית ורשת ביטחון למגזר העסקי. כל זאת במטרה שיהיה כדאי להקים ולפתח עסקים בישראל ושהדור הצעיר יפנה ליזמות וחדשנות, מה שדרוש והכרחי לכלכלה בישראל".



    0 תגובות