נחנכה כיכר לזכר מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל בנהריה

    אליהו גרין No Comments on נחנכה כיכר לזכר מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל בנהריה

    בסיור שקיים היום שר הפנים בעיר נהריה, חנך דרעי כיכר לזכר מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ואת החוף הנפרד: "אני מקווה ומאמין שמהבראה תעברו להמראה. התנאי הראשון לכל התפתחות בריאה זו עירייה חזקה"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים, אריה דרעי קיים היום (חמישי) סיור עבודה בנהריה, במהלכו חנך אנדרטה לזכרו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, פתח את החוף הנפרד, סייר בטיילת החדשה וקיים ישיבה עבודה בעיריה, עם ראש העיר, רונן מרלי.
    לפני כן, ביקר השר דרעי בת"ת כף החיים.

    בסיור השתתפו סגן השר ח"כ יואב בן צור, מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריאל משעל ואנשי המקצוע בשני המשרדים.

    השר דרעי אמר במהלך ישיבת העבודה: "תענוג לראות את תנופת הבנייה של נהריה. לצד התנופה יש אתגרים גדולים. בסיס העירייה צריך להיות חזק, ללא גרעונות. תכנית ההבראה מאושרת, גם המענק וגם ההלוואות. אני מקווה ומאמין שמהבראה תעברו להמראה. התנאי הראשון לכל התפתחות בריאה זו עירייה חזקה".

    עוד אמר: "מדינת ישראל כבר שנה וחצי בלי תקציב ולמרות זאת הסכמנו עם האוצר על תוספת כדי שעיריית נהריה תוכל לצאת לדרך. נהריה קיבלה 10 מיליון שקלים כדי לפטור עסקים מארנונה בעקבות הקורונה. יש תקציבים לטובת נהריה במשרד הפריפריה, נגב וגליל, ואתם צריכים להשתמש בהם לרווחת התושבים".

    השר דרעי הוסיף כי נהריה סובלת מבעיות תחבורה ותעסוקה: "נעשה הכל לאישור תוכניות מהירות במנהל התכנון, כדי לזרז את הליכי הפיתוח".



    0 תגובות