השר דרעי ברכסים: "נכין תוכנית חומש שתעניק חזון לכל רשות חרדית"

    איתי גדסי No Comments on השר דרעי ברכסים: "נכין תוכנית חומש שתעניק חזון לכל רשות חרדית"

    שר הפנים ערך סיור מקצועי ביישוב רכסים יחד עם בכירי משרדי הפנים, הנגב והגליל, במהלך הביקור אמר השר כי המנהל יסייע לקלוט עשרות אלפי תושבים חדשים ביישוב

    אריה דרעי צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים, אריה דרעי קיים היום (חמישי) סיור מקצועי ברכסים בהשתתפות מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן ומנכ"ל משרד הפריפריה, הנגב והגליל, אריאל משעל, אנשי מנהל התכנון והצוותים המקצועים.

    הביקור נפתח עם ראש המועצה, הרב דן כהן, בהשתתפות רב היישוב הרב משה תנעמי במקווה המפואר שנחנך בסיוע המשרד לשירותי דת. השר דרעי ציין את הפעילות הענפה ביישוב ושימת דגש על שיפור שירותי הדת בעיר.

    לאחר מכן קיים השר תצפית על מוסדות החינוך ושכונת 'בני ביתך' ושיבח את התפתחות היישוב והצורך בהגדלה ותוספת מוסדות חינוך.

    בתום הסיור קיים השר דרעי פגישת עבודה בה נכחו כלל הצוותים המקצועיים אשר דנו בצרכי הישוב.

    ראש המועצה הרב דן כהן אמר לשר דרעי: "אנחנו מאוד שמחים ומעריכים את העובדה ששר הפנים בחר לקיים את ביקור העבודה הראשון בקדנציה ברכסים. זה היה ביקור חשוב ליישוב ואני מודה על כך".

    השר דרעי סיכם את המפגש: "שמח שהסיור הראשון שלי בקדנציה נערך בישוב רכסים שמתפתח ליישוב גדול. הגעתי לכאן עם ראשי שני המשרדים שלי והצוותים המקצועיים כולל מינהל התכנון, כדי לסייע לרכסים לקלוט בשנים הקרובות עשרות אלפי תושבים חדשים. לצערי, רוב משרדי הממשלה לא רואים את הצרכים של המגזר" הסביר דרעי על אחד הגורמים למצוקת הדיור החרדי.

    לדבריו, "האתגר, לרכז את המאמץ יחד עם אנשי מקצוע להכין תוכנית חומש, שיעניק חזון בחמש השנים הקרובות לכל רשות חרדית". עוד הוסיף השר דרעי: "משרדי הפנים והפריפריה ימשיכו להשקיע בישוב רכסים ולסייע לו לצמוח בשנים הקרובות".



    0 תגובות