עופר כראדי: "הרב ברוך גזהיי דמות מופת, חבל שאין לנו הרבה כאלה"

    אסתי פלד 1 Comment on עופר כראדי: "הרב ברוך גזהיי דמות מופת, חבל שאין לנו הרבה כאלה"

    סגן ר"ע באר שבע עופר כראדי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' סיפר על דמותו של הרב ברןך גזהיי שעשר מתקפה תקשורתית קשה, בשל דבריו התורניים, "זה הסלנג שמעורר אנשים לתשובה. הוא תפס עבריינים שישבו בכלא ושיפץ להם את הנשמה"

    צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר תנועת ש"ס וסגן ר"ע בבאר שבע עופר כראדי דיבר בסערת רגשות בריאיון ל'מהדורה המרכזית' לאחר הודעת ההתפטרות של הרב ברוך גזהיי מהכנסת אמש, עופר שמכיר מקרוב את פועלו הגדול של הרב בבאר שבע סיפר עליו, "הרב ברוך הוא דמות מופת בישראל. אין לנו הרבה כאלה. חבל שהתקשורת השמאלנית רודפת אחרי רבנים ככה, שתורמים הרבה הרבה יותר מכל התקשורת לעם ישראל".

    עופר סיפר כי "הרב ברוך לוחם מצטיין ביחידת דובדבן. הוא משפץ נשמות, הוא אמר דברי אלוקים חיים".

    בריאיון סיפר כי קיבל חיזוקים לדבריו גם מדמויות בעירייה, "חזרתי מישיבת הנהלה של באר שבע, היינו בפאטיו, ואמר לי היועמ"ש, הוא אמר דברי אלוקים חיים. הוא אמר לי גדלתי בישיבה הוא אמר דברי אלוקים חיים".

    על האמירות שלא היו קלות לאוזן לא תורנית מסביר עופר, "זה הסלנג וזאת השפה. הוא דיבר לנשמות הרחוקות הוא חייב להדליק את הנשמות הטועות. אני לא מדבר על הריצה לכנסת לכך יש מועצת חכמי התורה. אני מדבר על הסגנון שאני אדבר יבואו שניים, שהוא מדבר מגיעים אלף איש כי כך אנשים שומעים ומקשיבים ומתעוררים" מסביר עופר כראדי.

    על המהפך שחולל הרב גזהיי בבאר שבע מספר עופר, "אני הולך מאות מטרים בשבת לשמוע את הרב ברוך גזהיי בשבת, באים מאות לשמוע אותו. הוא יהודי שמדליק את הנשמות בעיר. אני לא מבין למה ההתקפות כל כך נגדו? אני מדבר מדם ליבי. היהודי הזה עם ישראל זה בנפשו ומדמו. הוא בנה כאן אימפריה בעיר. הוא תפס עבריינים שישבו בכלא ושיפץ להם את הנשמה".



    1 תגובות

    מיין תגובות