בואו להתכונן לשבת קודש עם מוטי ויזל ומקהלת 'נשמה' • צפו

    דוד קליגר 1 Comment on בואו להתכונן לשבת קודש עם מוטי ויזל ומקהלת 'נשמה' • צפו

    מוטי ויזל ומקהלת 'נשמה' מגישים מחרוזת חסידית כובשת בעיבוד נפלא של יענקי לנדאו, שתשאב אתכם לאווירת השבת הכוללת זמירות שבת ולחני קודש המושרים מזה דורות בחצרות שומרי אמונים, ויז'ניץ ולעלוב בתפילות ובטישים • צפו והתרגשו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המילים המתארות את קדושת השבת השוכנת בקרבו של כל יהודי ואת השלווה הנסוכה על הנפש ביום המנוחה ומקבלות מימד מציאותי המעביר את אווירת הקדושה בשבת קודש.

    לקראת שבת, בעת אשר כל יהודי מניח את ענייני החול בצד ומכין עצמו לקראת בואה בתוספת הידור לשולחן עונג השבת, יצאו מוטי ויזל וחברי מקהלת 'נשמה' למסע קניות מעדנים משובחים ולהכריז "לכבוד שבת קודש".

    ביום שישי בין הערביים ובפרט בימי מגיפה ל"ע מקבלות המילים 'וְאַפֵּק יַת עַמָּךְ מִגּוֹ גָּלוּתָא' נופך ייחודי משלהן וכמו נמסכות כעשן בינות לאבני שריד בית מקדשנו עד לתפילת השבת הפורצת בשירה ברחובה של עיר ובסיומה סעודת השבת בפאר והדר כיאה לשבת המלכה.

    אמן הרגש בעל המנגן ר' מוטי ויזל חובר שוב למקהלת היוקרה נשמה בניצוחו של המעבד והמנצח איציק פילמר ויחדיו מגישים קליפ שבת חסידי אותנטי בהפקה מרהיבה ומושקעת, בליווי מוזיקלי מדוייק הפורט על נימי הנפש בעיבוד נפלא של יענקי לנדאו.

    קרדיטים:
    עיבוד מוזיקלי: יענקי לנדאו.
    עיבוד קולי: איציק פילמר.
    צילום עריכה והפקה: ישראל ברגמן – היפר הפקות.
    יח"צ: אברימי גולדשטיין



    1 תגובות

    מיין תגובות