הקטטה בחברון: ביהמ"ש הורה על שחרורם של שלושת הקטינים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הקטטה בחברון: ביהמ"ש הורה על שחרורם של שלושת הקטינים

    בניגוד לעמדת המשטרה שדרשה הארכת מעצר. בדיון חשף עו"ד חג'בי כי הפלסטיני שהוצג כתמים שהתעמת עם הקטינים שיתף ברשת את תמונתו של היטלר ימ"ש

    עו"ד אביחי חג'בי צילום: יחצ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימ"ש השלום בי"ם דחה היום (רביעי) את בקשת המשטרה להאריך ב-5 ימים את מעצרם של שלושת הקטינים החשודים במעורבות בתגרה בחברון בשבת האחרונה. הקטינים שוחררו למעצר בית למספר ימים ובערבות.

    בדיון חשף עו"ד אביחי חג'בי כי הפלסטיני אשר התעמת עם היהודים באירוע, איברהים בדר, שיתף בדף הפייסבוק שלו תמונה של היטלר וזאת במחאה על מצעד שהתקיים בפריז לאחר אירוע הטרור במרכול "היפר כשר" בהשתתפות ראש הממשלה נתניהו ומנהיגים נוספים, עו"ד חג'בי ביקש מנציג המשטרה לבדוק את עברו הפלילי של הפלסטיני והאם היה בעברו שותף באירועים נוספים.

    בהחלטה ציין שופט בימ"ש השלום אלעזר ביאלין כי חלקם של הקטינים באירוע אינו ברור וכי יש לקחת בחשבון את היות הקטינים תלמידים, בתקופת בגרויות וכי אין לפגוע יתר על המידה בהתקדמותם הלימודית.

    עו"ד אביחי חג'בי שייצג מטעם ארגון חוננו מסר "מתחילת הדרך התבקשה המשטרה לבדוק את הרקע של המתלונן. מסתבר כפי שעולה מחשבון הפייסבוק שבבעלותו כי מדובר במתלונן שהתמימות רחוקה ממנו. מכל מקום בית המשפט הורה על שחרורם של החשודים דבר המעיד באופן חד משמעי על דלות הראיות."



    0 תגובות