מקלב למרצ: "אתם מיעוט צעקני שהולך וקטן – העם רוצה יהדות"

    איתי גדסי No Comments on מקלב למרצ: "אתם מיעוט צעקני שהולך וקטן – העם רוצה יהדות"

    סגן השר מקלב בנאום תקיף וחשוב שנשא מעל בימת הכנסת, השיב לחברי מרצ על הצעתם הקנטרנית להפעיל תחבורה ציבורית בארץ הקודש, למרות התנגדות רוב העם

    סגן השר אורי מקלב צילום: פלאש 90
    13:03
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on מסובין בבני ברק: שיחת חג עם ראשי הערים החרדיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מליאת הכנסת דנה היום (רביעי) בהצעת החוק שהגישה ח"כ זנדברג (מר"צ) הדורשת לאפשר הפעלת תחבורה ציבורית בשבת, סגן שר התחבורה ח"כ אורי מקלב השיב בשם הממשלה והבהיר כי המדינה לא תפעיל תחבורה ציבורית בשבת, זו הצעה הרוצה לעקור את כל הסטטוס קוו.

    בנאום תשובה להצעה הקנטרנית של מרצ, סגן השר מקלב  נתן לחחכי"ם משמאל את כל האמת בפניהם בצורה שלא נאמר זמן רב מפי ח"כ חרדי,  לדבריו, "רואים גם את השינוי שנעשה בשנים האחרונות, הרוב בארץ רוצה לשמור שבת, רוצה יהדות, אתם מיעוט צעקני אתם הולכים וקטנים" הבהיר להם מקלב את מקומם האמיתי בעם היהודי.

    מקלב תקף את הצעת החוק שפוגעת בציבור הלא דתי, "בהצעה זו אתם פוגעים בזכויות האזרח, כבר היום לא מקבלים אלפי עובדים לעבודה בגלל שרוצים שיעבדו בשבת, אני מצר על הפעלת תחנות הדלק בשבת, ההצעה הזו מנסה לחייב את מדינת ישראל לעבוד בשבת" הסביר סגן השר את חומרת ההצעה.

    מקלב גם הוסיף כי "לא רק שהצעת החוק הזו לא עומדת בקריטריונים משפטים בסיסים אלא גם בג"ץ דחה אותה לא פעם וקבע כי השר חייב להתחשב במסורת ישראל,

    מקלב לא הרפה אלה המשיך ותקף את ניסיון חילון המדינה והפיכתה לרפורמית, "במה אנחנו מדינה יהודית?, מה הקשר שלנו לארץ ישראל?, זה הזהות היהודית שלנו. הערכים הם לפני הבילויים, מדינה יהודית והזכות לשמורת המסורת חייבת להישמר, ההצעה הזו היא עקירה של הסטטוס קוו על זכות הקיום שלנו בארץ" סיים מקלב את נאומו החשוב בפני מיעוט השמאל הקיצוני.



    0 תגובות