שבת למהדרין עם השבחת האוויר

    עפר גדנקן No Comments on שבת למהדרין עם השבחת האוויר

    מזגני ELECTRA MAGIC בעלי איוניזר להשבחת האוויר

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ענקית המיזוג אלקטרה, ממשיכה לפתח בצעדי ענק את המהלך התקדימי שיצרה עם כניסתם לשוק של מזגנים בכשרות בד"ץ מהדרין לשימוש ללא חשש חילול שבת, ונערכת באופן המקצועי ביותר לקראת עונת הקיץ שצפויה להיות השנה חמה במיוחד. אל סדרת מזגני אלקטרה בעלי מצב שבת מובנה, מצטרפת סדרת אלקטרה מג'יק, שמפזרת יונים שליליים וחיוביים להשבחת האוויר. בתקופה זו נערכים כולם, והמזגנים עוברים בדק בית מדוקדק. אין מי שרוצה למצוא את עצמו בעיצומה של סעודת השבת, כשסביב השולחן אורחים ובני משפחה, והמזגן אינו מקרר כמו שצריך.

    ברכישת מזגן ישנם פרמטרים ברורים שאין סיבה להתפשר אליהם. איכות ברמה הגבוהה ביותר, וכאשר מדובר על ציבור שומר תורה ומצוות, ככל שיש אפשרויות, יעשו הכל על מנת להדר בכבוד השבת. זו הסיבה שהציבור החרדי בוחר במזגני אלקטרה – כמזגן היחיד שנכנס הביתה.

    ELECTRA MAGIC – דגם חדש ובלעדי של אלקטרה, המגיע עם מצב שבת מובנה, לוקח את עולם המיזוג לרמה אחרת של יכולת סינון וטיהור האוויר וזאת באמצעות איוניזר, בזכותו ניתן לחסל חיידקים ואבק באוויר החדר. כל סדרת המזגנים בעלת דירוג אנרגטי A, המזגנים שקטים במיוחד, בעלי ניקוי עצמי של הסוללה, 5 מהירויות פעילות + 3 מהירויות בהתאם לטמפרטורת החדר, אפשרות למגע יבש, ניקוז דו-צידי, כנפוני אוויר D4.

    מערכת איוניזר מעשירה את האוויר ביונים חיוביים ושליליים, מפחיתה באופן מהותי את מספר הבקטריות באוויר, מצמצמת חלקיקי אבק ועובש ומפחיתה ריחות לא נעימים, ובנוסף מייצרת תחושת אוויר נעימה וצלולה.

    ציבור בני התורה מוקיר את חברת אלקטרה על מהלך הכשרות שעורר עניין רב והוכיח יכולת שילוב איכות וכשרות. סביב המהלך נסובו שיעורי תורה והלכה, עלו שאלות שהגיעו אל בית דינו של הרה"ג אברהם רובין שליט"א, שנתן את הכשר בד"ץ מהדרין לסדרות המזגנים של אלקטרה, ואנשים הפנימו את משמעות החשש מפני חילול שבת, בשימוש במזגנים שאינם בעלי מצב שבת מובנה או בעלי התקן שבת טק.



    0 תגובות