שני פצועים במצב קשה ואנוש בתאונה בין אופנוע ואופניים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שני פצועים במצב קשה ואנוש בתאונה בין אופנוע ואופניים

    תאונה קשה ברמת גן: רוכב אופנוע פגע ברוכב אופניים, רוכב האופנוע נפצע אנוש ורוכב האופניים נפצע קשה. השניים פונו לבית החולים והמשטרה פתחה בחקירה

    אילוסטרציה צילום: אהרן פישר תיעוד מבצעי מד"א
    6:54
    19.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on כשאנטישמים מחזירים בתשובה | פרשת מצורע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תאונת דרכים במעורבות אופנוע ואופניים אירעה הבוקר (שלישי) ברחוב אבא הלל ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב, את רוכב האופנוע – גבר כבן 50 כשמצבו אנוש, עם פגיעת ראש קשה, תוך פעולות החייאה, ואת רוכב האופניים – גבר כבן 40 במצב קשה, מחוסר הכרה ומונשם.

    חובשי רפואת חרום על אופנועי מד"א יששכר ויס וגל סלהוב סיפרו: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו 2 פצועים שוכבים על הכביש בסמוך אחד לשני ולצידם אופניים חשמליים ובמרחק של כ-30 מטר האופנוע. שניהם היו מחוסרי הכרה, רוכב האופנוע גבר כבן 50 סבל מחבלת ראש קשה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, התחלנו בפעולות החייאה וטיפול רפואי מציל חיים, רוכב האופניים סבל גם הוא מפגיעת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו את שניהם בדחיפות לבית החולים".

    מחקירה ראשונית עולה, כי רוכב אופנוע פגע ברוכב אופניים חשמליים. שוטרי משטרת ישראל ובכללם בוחני תנועה במקום והמשטרה פתחה בחקירה.



    0 תגובות