מרן הרב שך אמר לי: "אני לא יודע אם עם ישראל יהיה ראוי להחזיק בא"י"

    אסתי פלד 1 Comment on מרן הרב שך אמר לי: "אני לא יודע אם עם ישראל יהיה ראוי להחזיק בא"י"

    בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מספר יו"ר ש"ס לשעבר הרב יצחק פרץ על השיחות ודעת התורה של מרן הרב שך ומרן הרב עובדיה בתקופת הסכמי השלום, והשלכתם לימינו ערב החלת הריבונות על שטחי יו"ש

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר תנועת ש"ס לשעבר ורבה של העיר רעננה, הרב יצחק פרץ התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וחזר אל תקופת השלום וההסכם שעמד מול הפלסטינים ודעתם של מאורי הדור מרן הרב שך ומרן הרב עובדיה יוסף אז, וההשלכה להחלת הריבונות כיום.

    בפתח הריאיון מבהיר הרב פרץ כי "מרן הרב עובדיה והרב שך השקפתם הייתה ברורה השקפה של תורה, "יש לנו זכות בלעדית על ארץ ישראל, וב"ה שזיכנו לחזור לארץ ישראל".

    הרב שך אמר לי פעם "אני לא יודע אם עם ישראל יהיה ראוי להחזיק בארץ ישראל", אני הזדעזעתי שהוא אמר לי את זה מספר הרב פרץ על הרגעים אז במחיצת מרן הרב שך, ומוסיף מכיוון שזה פעם ראשונה שאני מספר את זה, הרב פרץ מוסיף כי מרן הרב שך עוד אמר לו, "אני לא יודע שאם יש לנו את הזכות להישאר בארץ ישראל, צריך הרבה זכויות".

    בשונה ממנו מרן הרב עובדיה יוסף מספר הרב פרץ, "מרן הרב עובדיה יוסף האמין שאנחנו באתחלתא דגאולה שעוד מעט אנחנו לקראת גאולה וישועה".

    על החלת הריבונות אומר הרב פרץ, "אין ספק שבמצב הנוכחי אין צורך להחזיר שטחים, זה עמדתם של מרן הרב שך והרב עובדיה יוסף". הרב מוסיף ומחווה דעתו על החלת הריבונות כיום שעל הפרק, "לי ברור שאסור להחזיר שטחי ארץ ישראל זה ברור. זאת נחלה שבורא עולם נתן לעם ישראל, ואחרי שקיבלנו אותה בייסורים לא מוותרים עליה".

    הרב מוסיף ומספר כי הוצעו לו משרות תורניות גדולות ומכובדות בחו"ל אך הוא סירב לכולם בכדי לא לצאת מארץ ישראל.

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ישר כוח כבוד הרב הצדיק
      הרבה בריאות