הממשלה אישרה: 300 משפחות יאוכלסו ביישוב "רמת טראמפ"

    איתי גדסי 1 Comment on הממשלה אישרה: 300 משפחות יאוכלסו ביישוב "רמת טראמפ"

    שרת ההתיישבות ציפי חוטובלי אמרה: "משרד ההתיישבות מתחיל לעבוד למען הכשרת השטח לאכלוס גרעין המשפחות הראשון, שעתיד לגדול ל-300 משפחות"

    השלט בכניסה ליישוב צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה אישרה היום (ראשון) את ההחלטה על הקמת היישוב "רמת טראמפ" ברמת הגולן. הממשלה הטילה על משרד ההתיישבות, באמצעות החטיבה להתיישבות, להקים את גרעין ההתיישבות הראשון של היישוב.

    שרת ההתיישבות ציפי חוטובלי אמרה בישיבת הממשלה: "ההחלטה על הקמת היישוב רמת טראמפ היא בשורה גדולה להתיישבות ברמת הגולן. משרד ההתיישבות מתחיל לעבוד למען הכשרת השטח לאכלוס גרעין המשפחות הראשון, שעתיד לגדול ל-300 משפחות".

    היישוב רמת טראמפ נקרא על שם נשיאה ה-45 של ארה"ב, דונלד טראמפ, כאות להכרת תודה על תמיכתו בישראל וההחלטה שהוביל להכרה אמריקאית בריבונות ישראל בגולן.

    ההחלטה היום התקבלה כשלב ב' להצהרת הממשלה מתאריך 16.6.19 בהתאם להנחיית היועמ"ש על שלבי הקמת ישובים חדשים ובעקבות עבודת מטה יחד עם משרד השיכון.

    עוד אמרה השרה חוטובלי: "משרד ההתיישבות מוביל את הקמת גרעין ההתיישבות הראשון ביישוב וימשיך לפעול לחיזוק ההתיישבות בכל חלקי ארץ ישראל. האזור אינו ממצה עדיין את הפוטנציאל הטמון בשטח מבחינת היקף האוכלוסייה. הרחבת ההתיישבות בגולן היא בשורה לחבל ארץ חשוב ופורח, שהשורשים ההיסטוריים בו מגיעים עד לימי החשמונאים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הגולן חבל ארץ מדהים
      רק לפני שמביאים תושבים נוספים
      שיביאו עסקים נוספים
      האזור לא מיצה את הפוטנציאל כי אין דרך לחיות כאן!