יולדות מרוצות ומוקירות

    עפר גדנקן 1 Comment on יולדות מרוצות ומוקירות

    מכתבי תודה מרגשים הגיעו לאגף מנשים ויולדות בשיבא – תל השומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רופאי  אגף הנשים והיולדות' כמו הצוות הרפואי במחלקות השונות במרכז הרפואי שיבא תל השומר, עושים לילות כימים כדי לסייע למטופלות לעבור בבטחה רפואית ומתוך יחס אנושי ומכבד את התקופה בה הן שוהות בבית החולים. הם עושים זאת שלא על מנת לקבל פרס או מחמאות, אך מכתבי התודה המרגשים הנשלחים אל המרכז הרפואי מחממים את ליבם ומעניקים סיפוק אמיתי ותחושה של הגשמת השליחות.

    "ברצוני להודות על הטיפול המסור, האכפתי והמקצועי שזכיתי לקבל באגף הנשים ויולדות בשיבא – תל השומר. בתקופה כל כך לא פשוטה עבורי, התקבלתי למחלקה לצורך ביצוע ניתוח מתוכנן, הטיפול היה מאוד מסובך ודרש התערבות של צוות רב מקצועי. מהרגע הראשון הצוות אפשר לי להרגיש כמו בבית. הייתי מוקפת באנשים סבלניים, בעלי ידע וניסיון רב והכי חשוב- שהרגשתי שאכפת להם ממני והם טיפלו בי במסירות, במכובדות ובמקצועיות  סביב השעון, עם התחשבות בכל פרט. תודה רבה מכל הלב לצוות הרופאים, ד"ר משיח,  ד"ר גורביץ, ד"ר בר שביט והמרדים ד"ר ליפשיץ, לאחות האחראית גב' מרים נמדר ולאחיות המחלקה, על מי שהם ועל עבודת הקודש שהם עושים". כתבה א.ה. – מטופלת נוספת, ששיתפה את תחושותיה עם צוות האגף.

    "לכבוד צוות אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא תל-השומר. שמי – – -. בשמונה השנים האחרונות טופלתי באגף הנשים במסגרת שלוש לידות בריאות. בששת החודשים האחרונים הגעתי לקבלת טיפול אחר באגף מסיבות פחות משמחות. על אף הכאב האישי העצום, חשוב לי לציין כי הרגשתי שבכל המקרים האלה, משמחים ושאינם, קיבלתי את הטיפול הטוב, המקצועי והאנושי ביותר שיכולתי לקבל. היחס של כלל הצוות, החל בפקידות הקבלה, עבור דרך צוות הסיעוד וכלה ברופאים שביצעו את ההרדמות והפרוצדורות הכירורגיות, היה אדיב, אכפתי ומקצועי. יישר כח על עבודתכם המקצוענית והמסורה, מקווה מאוד לפגוש בעתיד הקרוב את צוות האגף במסגרת לידה בריאה בעז"ה…".

    המכתבים האותנטיים הנ"ל מהווים הצצה קטנה לאלפי מכתבי תודה והערכה אשר מתקבלים בכל חודש במרכז הרפואי שיבא – תל השומר. כמרכז רפואי מוביל בארץ ובעולם, רואים בשיבא את בריאות ובטיחות המטופלים וצוותי הרפואה במקום הראשון, תוך מתן שירות מותאם לכלל המגזרים בישראל ולאורחות חייהם.

    במקביל למובילות המקצועית והיחס האנושי האדיב אותו פוגשים המטופלים במחלקות בית החולים, מציינים בשיבא גם את ההרגשה הביתית גם של עשרות יולדות חרדיות  המאושפזות בכל עת באגף נשים ויולדות: "אנו שמחים שגם בקרב היולדות החרדיות בקהילות רבות אגף היולדות שלנו מהווה בחירה ראשונה. ההשקעה ההלכתית הרבה הנעשית עבור מטופלינו ומטופלותינו בשנים האחרונות, מתוך מטרה לשפר את תנאי אשפוזן ושביעות רצונן של היולדות החרדיות נושאת פירות ותמיד מרגש לראות זאת. זה משתקף במשובי שביעות הרצון באגף, המצטיינים בניקוד גבוה בכל התחומים",  אומרת הגב' קרולין חשין, מנהלת השיווק במרכז הרפואי שיבא – תל השומר. "אנו נמשיך להיות קשובים לצרכי הציבור ולהוביל את הרפואה בישראל מתוך אחריות ומקצועיות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הם לא מתביישים לפרסם את זה הם עשו עוול שלא יתואר ליולדות החרדיות במהלך תקופת הקורונה כאשר כל חרדית שילדה נכנסה לבידוד בלי יכולת לראות את בעלה והילד