הכנסת חוזרת לשגרת קורונה

    איתי גדסי No Comments on הכנסת חוזרת לשגרת קורונה

    לאחר שבשבוע האחרון לא התגלו מקרים נוספים של חולים במשכן, ולאחר שהתקיימה הערכת מצב עם כלל הגורמים הרלוונטיים – הכנסת חוזרת היום לפעילות שגרתית תחת מגבלות הקורונה

    הכנסת צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ, הודיע הלילה (בין מוצ"ש לראשון) לחברי הכנסת ולעובדיה כי הכנסת חוזרת הבוקר לפעילות על פי מתכונת 'שגרת קורונה'.

    זאת, לאחר שבשבוע האחרון לא התגלו מקרים נוספים של חולים במשכן הכנסת, ולאחר שהתקיימה הערכת מצב עם כלל הגורמים הרלוונטיים בכנסת.

    על פי ההודעה, מליאת הכנסת תפעל השבוע במתכונת 'שגרת קורונה'. סדר היום יפורסם על ידי מזכירות הכנסת.

    ועדות הכנסת – ועדות הכנסת תתכנסנה באולמות הוועדה הרגילים. מספר הנוכחים בכל אולם ועדה יעמוד על 43 נוכחים וזאת בכפוף לתו הסגול. באשר לאולמות 'ירושלים', 'נגב' ו'שפרינצק' וכן אולמות הוועדה הקטנים יש לפעול על פי השילוט המופיע במקום.

    מוזמני ועדות – יושב-ראש ועדה רשאי לאשר כניסה של עד חמישה מוזמנים לכל ישיבה. במקרים חריגים ניתן להגיש בקשה מנומקת למוזמן נוסף ללשכת מנכ"ל הכנסת.

    יועצים פרלמנטריים – חבר כנסת וסגן שר רשאים לאפשר הגעתם של שלושה יועצים למשכן הכנסת מידי יום; שר, יושב-ראש ועדה, חבר כנסת מוגבל בניידות וחבר כנסת מאובטח יהיו רשאים לאפשר הגעה של עד ארבעה יועצים למשכן הכנסת.

    מוזמנים – תותר כניסתם של עד ארבעה מוזמנים לכל ח"כ מידי יום באמצעות מערכת 'אושפיזין'. הנחיה זו תקפה גם לבעלי אישורים קבועים. יצויין, כי מוזמני חברי הכנסת יוכלו להגיע ללשכות הח"כ המזמין בלבד.

    כניסת חכ"לים – תותר כניסתם לכנסת של חברי כנסת לשעבר.

    עובדי סיעות – תותר כניסתם של כלל עובדי הסיעות בעלי היתר כניסה קבוע על פי הנוהל הקיים. מספר הנוכחים בחדר סיעה מוגבל ל-35 נוכחים אלא אם כן סומן בשילוט אחרת.

    מפגשים ואירועים – לא יתקיימו אירועים ומפגשים בכנסת.

    אישורים קבועים – בעלי אישורים קבועים שאינם נמנים בסעיפים לעיל, לא יוכלו להיכנס לכנסת.

    בתחתית ההודעה הודגש כי "כל באי הבית מתבקשים להקפיד על חבישת מסכה ושמירת מרחק על פי כללי משרד הבריאות".



    0 תגובות