טראמפ הטיל סנקציות על בית הדין הבינלאומי בהאג

    אתר קול חי No Comments on טראמפ הטיל סנקציות על בית הדין הבינלאומי בהאג

    נשיא ארה"ב טראמפ החליט להטיל סנקציות כלכליות על בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג בעקבות פעולותיו נגד חיילי ארה"ב ונגד ישראל

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא ארצות הברית, דונאלד טראמפ חתם היום (חמישי) על הטלת סנקציות כלכליות כנגד בית בדין הפלילי הבין לאומי בהאג. החלטתו של טראמפ באה על רקע הדיונים בבית הדין שחוקר את פעולותיהם של חיילים אמריקנים במלחמה באפגניסטן וכן בעקבות הדיונים נגד ישראל.

    משמעות ההחלטה היא שיוטלו סנקציות כלכליות נגד בכירים בבית הדין המעורבים בחקירה נגד חיילי ארה"ב ויישללו מאנשי בית הדין ובני משפחותיהם ויזות כניסה לארה"ב.

    ח"כ איילת שקד בירכה על החלטת הנשיא ואמרה: "צעד חשוב ומשמעותי של הנשיא טראמפ. בית הדין הבינלאומי בהאג הוא גוף פוליטי והקשר בינו לבין צדק לא קיים".

    יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, ברך גם הוא על הצהרת הנשיא טראמפ ומסר: "אני מברך את הנשיא טראמפ ומודה לו על החלטתו שהיא בעלת חשיבות אסטרטגית לבטחון ישראל".

    לוין הוסיף "בית הדין בהאג הוא ההיפך מבית דין צדק. זהו גוף הפועל נגד ישראל באופן מוטה ובצורה בלתי לגיטימית. ההתנהלות בבית הדין נועדה לא רק למנוע מאתנו לממש את זכותנו על הארץ, אלא גם למנוע מאתנו להגן על עצמנו מפני הטרור". הנשיא טראמפ הוכיח שוב שהוא מגדולי הידידים שהיו לישראל בכל הזמנים. תודה מעומק הלב, כבוד הנשיא טראמפ".



    0 תגובות