נעצרו 4 חשודים בהשלכת מטענים ובקבוקי תבערה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נעצרו 4 חשודים בהשלכת מטענים ובקבוקי תבערה

    הותר לפרסום: לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו השבוע את 4 החשודים בהשלכת מטענים ובקבוקי תבערה לעבר מוצב בית המושל של מג"ב באבו דיס. 3 מהם נפצעו מירי שבוצע לעברם על ידי כוחות הביטחון לפני כשבועיים לאחר שאלו השליכו מטען ובקבוקי תבערה לעבר המוצב

    יידוי אבנים. אילוסטרציה צילום: Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשמר הגבול התנהלה בשבועות האחרונים חקירה נרחבת לאיתור זהותם של 4 חשודים במספר אירועים של השלכת מטענים ובקבוקי תבערה לעבר מוצב בית המושל של מג"ב. החקירה הובילה השבוע לגל מעצרים באבו דיס ולמעצרם באישון ליל של 4 החשודים, חברי החולייה.

    בתקופה האחרונה נרשמו במג"ב מספר אירועים בהם היו מגיעים מחבלים ומשליכים בקבוקי תבערה ומטענים לעבר מוצב בית המושל של מג"ב באבו דיס.

    הניסיונות לפגע בבסיס הגבירו את פעילות לוחמי מג"ב שהציבו מארבים ותצפיות בכדי לאתר את המפגעים ולסכל את הפיגועים.

    בתאריך 15.05.20 הכוחות שפעלו בגזרת המוצב הבחינו בחוליית מחבלים שהשליכה מטען ובקבוקי תבערה לעבר הבסיס. הכוחות ביצעו לעבר המחבלים ירי כתוצאה ממנו הם נפצעו ונמלטו.

    כאמור חקירת מג"ב הובילה השבוע למעצרם של 4 תושבי אבו דיס (3 קטינים ובגיר) בחשד למספר אירועים. 3 מתוכם אף פצועים כתוצאה ככל הנראה מהירי שבוצע לעברם על ידי הכוחות.  מבתיהם נאספו ממצאים ואף מסמכים רפואיים שמעידים על פציעות כתוצאה מירי.

    ממשמר הגבול נמסר כי "מג"ב רואים בחומרה כל ניסיון לפגע בבסיסי החיל הפרוסים ברחבי יהודה ושומרון ומוסיפים שמדובר בסגירת מעגל חשובה ובמעצר של חולייה שביצעה מעשי טרור רבים בתקופה האחרונה. לוחמי מג"ב ימשיכו לפעול בנחישות ובנקיטת יוזמה אל מול אלו המבקשים לפגוע בביטחון אזרחי ישראל וכוחות הביטחון".



    0 תגובות