עובדת מעון רה"מ מערערת; בן גביר: "לה"ב מוכיחה שזו חקירה פוליטית"

    איתי גדסי 3 Comment on עובדת מעון רה"מ מערערת; בן גביר: "לה"ב מוכיחה שזו חקירה פוליטית"

    בחקירה על תצהירי עובדות מעון ראש הממשלה, דרשה המשטרה באופן חסר תקדים לפרוץ לטלפונים של העובדת. עו"ד בן גביר המייצג את העובדת הגיש ערער ותקף את התנהלות המשטרה

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשיית עובדות מעון ראש הממשלה. בית המשפט המחוזי מרכז ידון היום  (חמישי) בערר של עובדת ראש הממשלה כנגד צו שניתן במעמד צד אחד לחדור למכשיר הפלאפון שלה. כזכור, שופט בית משפט השלום גיא אבנון נתן במעמד אחד צו חדירה לפלאפון וסירב לדון בבקשת ההגנה לערוך דיון במעמד שני הצדדים ולאפשר להגנה להתנגד לחדירה.

    לפני יומיים הוגש ערר לבית המשפט המחוזי מרכז, ובין היתר טענה העובדת באמצעות עורך דינה איתמר בן גביר כי יש לאפשר דיון בנושא במיוחד כאשר זכותה לפרטיות נפגעת בצורה הקשה ביותר.

    נטען כי ההחלטה לחדור למכשיר הנייד היא לא מידתית ולא סבירה. עוד נטען כי המדובר בתיק שמבלי להקל בו ראש אינו מן החמורים וגם זאת שיקול אם לקבל את הבקשה.

    עו"ד בן גביר אומר היום: "אני מקווה שבית המשפט המחוזי יהפוך את החלטת בית משפט השלום. התנהלות יחידת לה"ב מוכיחה כי מדובר בחקירה פוליטית ולא ברור בכלל מדוע נפתחה חקירה כאשר מידי יום ביומו שופטים קובעים שפלוני מסר תצהיר שקר ואיש לא חוקר בעניין".

    בן גביר הוסיף, "העובדת טוענת מפורשות כי היא מסרה תצהיר אמת, היא נחקרה, מסרה גרסה מלאה והפשפוש בפלאפון האישי שלה ובחייה האישיים מלמד כי החוקרים מעוניינם לפגוע בפרטיותה ולהביך אותה אך לא לנהל חקירה עניינית".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בן גביר איש צדיק!
      אמת!

    2. 2

      שלום אני מתפלא על איתמר שלא למד שמה שמבטיח ביבי זה לא שווה את הנייר שעליו נחתם עם בכלל

    3. 1

      ליבי מסרב להאמין ! ולא יכול לעכל ! איך עו"ד איתמר בן גביר לא עובר את % החסימה ! המחשבה שדעותיו לא מתקבלות בציבור מרקינות את ראשי ! איזה עם זה ? מדברים על המדינה שלנו שכל אחד חייב להאמין ולפעול כהשיבה ! איה נמצא מדינה אחרת אין לנו לאן לברוח אנחנו חייבים להלחם על קיומינו !