תח"צ בשבת: יצחק וסרלאוף בעימות מול מחזיקת תיק תחבורה

    אסתי פלד 1 Comment on תח"צ בשבת: יצחק וסרלאוף בעימות מול מחזיקת תיק תחבורה

    יצחק וסרלאוף מנכ"ל עמותת אחיעד לחיזוק הזהות היהודית בתל-אביב, ומיטל להבי מחזיקת תיק תחבורה בת"א, התעמתו ב'מהדורה המרכזית' על רקע פתיחת התח"צ בשבת ורמיסת השבת בעיר

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פריצת הסטטוס קוו בתל אביב ופתיחת התחבורה הציבורית בשבת בעיר. ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התראיינו יצחק וסרלאוף מנכ"ל עמותת אחיעד לחיזוק שמירת השבת בעיר, ומיטל להבי מחזיקת תיק תחבורה בתל אביב התעמתו בשידור על רצון התושבים הדתיים בעיר, הפגיעה בזכויות העובדים החלשים ושמירת היהדות בארץ ישראל.

    מיטל להבי תקפה את רצון הציבור הדתי לשבת יהודית, לדבריה: "האורתודוקסים השתלטו על הדת, ואני רוצה יהדות שאפשר להזדהות איתה שהיא מתקדמת ופלורליסטית שתהיה מתאימה לי, וזאת השבת שלי ואתם לא תיקחו אותה ממני".

    יצחק וסרלאוף: "מדברים רק על צדק חברתי יש כאן קווים לדמותה של מדינה יהודית, יש כאן ציבור שלם שכואב לו. תל אביב הרימה את הדגל של התחבורה ציבורית בשבת בארץ. יש לנו סט ערכים שלנו כעם וכאומה. רוקנו את הערכים מהמדינה היהודית" כאב יצחק בשיחה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נס שיש את אבי מימרן שמייצג את החרדים בצורה כל כך טובה שרק הוא יודע לעשות את זה ול יתווכח כמו שצריך ולעמוד בגאווה על הדעות של החרדים ישר כוח